{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Er det bare generelt?? {{forumTopicSubject}}

Er det bare blevet normalt at mangle lys på sin bil? Enten bagpå (både bremselyset og baglys), eller mangle tilsvarende foran? Man tror helt at det er en scooter man møder??

Jeg bliver sq også irriteret over dem der har forkert lygte indstilling, man bliver sq helt blind nogle gange!

Er det bare mig der er helt galt på den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare generelt??
  • #1   5. jul 2015 Ja det må være dig som er helt galt på den, jeg møder i hvert fald meget sjældent den slags billister, og jeg kører nu en del.

• #2   5. jul 2015 Jeg har så ud af 11 biler på vej hjem set 6 stk der manglede et eller flere lys eller forkert indstillet lygter...

• #3   5. jul 2015 Så har du edder røvme også været uheldig...
    Det er jo nærmest umuligt at 60% af Danmarks bilpark har forkert eller defekte lygter.

• #4   5. jul 2015 Det er ikke bare dig, jeg irriteres også over det. Nu her til aften, mødte jeg en bil der manglede nummerpladelys, to stoplygter, en baglyte, en forlyge og forreste positionslys i samme lygte.

• #5   5. jul 2015 Tjah hvis det er en franskmand så mangler der altid en lygte hvad enten det er bagpå eller forand.
    Det er noget med at man skal købe en modstand og sætte på da strømmen er for stærk??. Men der er så ikke nogen der gør det??. Og så springer pærene hele tiden.

Ellers køre folk med det "rigtige lys" .

• #6   5. jul 2015 Pas du bare din egen kage så skal de nok passe deres og tage bøden uden nogen kvaler.

• Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

Svar: 99
    #7   5. jul 2015 Er det ikke bare de nye microbiler hvor folk selv skal tænde lyset? Her i København er det i hvertfald for stor en udfordring at huske, for halvdelen af dem der kører rundt i sådan en bil.

• #8   5. jul 2015 Anders. Kommer du med den kommentar fordi du føler dig støt over min irritation over manglende lys? Men sig mig Anders? Er det så deres skyld at jeg køre ind i dem fordi at jeg ikke kan se at det er en bil, men tror at det er en scooter pga. det manglende lys?

• #9   5. jul 2015 Daniel H:
    nej, det er direkte lys i en side af bilen der mangler??

• #10   5. jul 2015 Det er ikke bare dig nej...

Har sgu undret mig over det i flere år nu!

Manglende lys og rigtig mange udskiftede pærer/forkert indstillet i den ene side!

Ved ik', om det er når folk opdager deres ene pære er røget (f.eks fransk bil), at så køber de én 100 watts pære og knalder i.

For helvede en bunke idioter der kører rundt.

• #11   5. jul 2015 Man lader selvfølgelig være med at lave en overhaling, hvis man "tror" noget er en scooter, og venter til man har orienteret sig ordentligt.

Ellers kan jeg ikke lige forestille mig, at man kommer i en situation hvor man kører ind i en modkørende?

• #12   5. jul 2015 Brian
    Nu har jeg aldrig overhalet når jeg var/er sikker på at jeg kan overhale. Men er sq blevet overrasket mange gange over at det der ligner en modkørende scooter er en bil der mangler alt lys i den ene side ( modkørendens lys i venstre side mangler) , så idet "scooteren" kommer forbi en meter fra en opdager man at det var en bil??

• #13   5. jul 2015 jeg ser (undskyld udtrykket) den sammen kælling hvor morgen! hver fucking eneste morgen! hun kører med LANGT LYS! hvad fuck sker der for det? det fanme træls!

• #14   5. jul 2015 Daniel H
    Mercedes har det også stadig sådan t man skal tænde lyset separat fra tændingen.

• #15   5. jul 2015 Synes det er dejligt nok at man nu må kører rundt uden baglys og med DRL og ikke konstant skal kører nærlys.

• Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

Svar: 99
    #16   5. jul 2015 #9 - Lilly J
    Ja okay, det er jo en helt anden sag. Det er jo folks nærighed, dovenskab eller idioti der forhindrer dem i at få skiftet lyskilder på deres bil. smiley

#13 - Casper T
    Ja det gør hun vel fordi hun ikke kan se noget? Sådan en kender jeg nemlig. smiley Og hun forstår ikke at det er til gene for andre. smiley

#14 - R H
    Hmm. Nej ikke min Mercedes. Måske andre, men min står på auto og den tænder når der er mørkt nok.

• #17   5. jul 2015 Jeg møder tit folk hvor de mangler venstre forlygte og pos. lys - det et faktisk ret skræmmende i mørke på en lille vej at man så tror det er en knallert eller motorcykel hvorefter man så finder ud af den rager næsten 2 meter længere ud mod en.

Forstår slet ikke folk kører med defekte lygter i mørke. I dagslys er jeg ligeglad hvordan de gør, men i mørke... De har jo også sværere ved at se cyklister og fodgængere..

Kommentér på:
Er det bare generelt??

Annonce