{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Fra Audi A3 1.9 TDI Quattro til S3 (8L) {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en Audi A3 1.9 TDI Quattro som desværre var ude for en ulykke for et par dage og blev totalskadet. Planen var at den skulle styles som en S3 udvendig præcis. Heldigvis nåede jeg ikke at bruge en masse penge på det. Jeg har overvejet en bil magen til, men synes en S3 8L er så meget flottere på eksteriøret, så overvejer lidt at anskaffe sådan en.

Jeg synes at i en 1.9 TDI vibrerede kabinen meget ved lave omdrejninger. Nogen der både har kørt i en 1.9 TDI 130hk 8L og i en S3 8L med hensyn til støjniveauet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Audi A3 1.9 TDI Quattro til S3 (8L)
  • #1   8. jul 2015 1,9 TDI vibrerer en smule da det er en pumpe-dyse diesel. Dette problem har man på ingen måde i S3 med 1,8 20VT, super motor!

• #2   8. jul 2015 Lyder godt smiley Så er jeg mere fristet til at købe sådan en. Ved du hvor lang tid sådan en motor holder?

• #3   8. jul 2015 Det kommer an på hvordan den passes, og hvordan den køres..
    Fyrer du den af som Trackday bil hver weekend, eller bruger du den til og fra arbejde..
    får den skiftet olie hver 5000km eller går der 20.000 imellem.

Det har noget at sige det hele..

Jeg har både set biler der har fået skiftet motor inden 150.000km og biler med 400.000 på org. motor. (selvfølgelig med sliddele skiftet)

Kommentér på:
Fra Audi A3 1.9 TDI Quattro til S3 (8L)

Annonce