{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

passat 3b {{forumTopicSubject}}

hvad er jeres erfaringer men en 97-98 passat 1,8 20v sedan,god eller dårlig bil ? jeg har nemelig solgt renaulten og vil gerne have en passat i stedet for ( skal dog lige først have soglt den e36 320 jeg fik i bytte). og hvordan er det med fælge til en passat, kan der være 19" uden problemer, også når den er fuld lastet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passat 3b
  • #1   10. jun 2006 og max sænket.........he he

• #2   10. jun 2006 Kender da en som kører med 20" ruller, så 19" burde ikke være et problem =)

En anden af mine kammerater har sin passat til salg !

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=951954&page=2

• #3   10. jun 2006 Du kan købe den her
    http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=949735

• #4   10. jun 2006 God bil og som X skriver, så går bøsningerne i bærearmene og styrekugler i ny og næ, men kan du selv lave det, kan det som regel laves for under 500kr.
    Motoren har jeg ikke de store erfaringer med, men vw plejer nu at have rimelig god styr på teknikken. Ellers har jeg selv været glad for passat'en og regner med at købe en ny passat når denne her skal udskiftes. Jeg ville nu nok overveje 1.8T istedet...personligt synes jeg at 1.8'eren føles for langsom pga det "lave" moment, hvor 1.8T eller TDI'erne føles bedre...især ved bykørsel. Men det er jo nok en smagssag.
    19' kan sagtens være der, hvis de har den rette indpresning...

• #5   10. jun 2006 Hej tom jeg har haft min passat 1.8 20v i 5 år det er en rigtig dejlig bil, kan blive rimelig fed med lidt andre fjedre og fælge, det er rigtig at de har lidt i bærearmene, har selv skiftet 2 stk, men kender også en der ikke har haft noget problem (kørt 200000+) ang fælge og sænkning så kører jeg med 8.5x20" og ET 38 det passer perfekt og den er skruet maks i bund (50cm til underkant af lygten) og det går fint, har lige været i tyskland 3 voksne og 2 børn og bilen fyldt op med øl og sodavand gik fint uden den gik imod, ang 1,8 motor det er ikke den mest vilde motor men ok, kun da også godt tænke mig en der var større "altså motor" he he men ok motor.

• #6   10. jun 2006 ved godt at der er problemer med bærearme har selv lavet et par stykker af dem, men de er heldigvis ikke så dyre længere, dejligt at høre at der kan være 19"... med hensyn til motoren ved jeg godt at den ikke er sindsyg hurtig men det er fint nok til mig.... det eneste der er med motor er at jeg kan huske at da den 20v motor gom i golf4 fik den volsom kritik pga støj, er det også et problem i passaten...? (har kun prøvet tdi og 1,8t)

Kommentér på:
passat 3b

Annonce