{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.185 visninger | Oprettet:

Hjælp! MITSUBISHI CARISMA start problemer! {{forumTopicSubject}}

Hej bg. jeg har en Mitsubushi Carisma 1.8 LX GDI 1997 jeg er ved at rode i som har startproblemer. når bilen er kold er der ikke problemer men er bilen varm vil den ikke aldtid starte. dette kan også ske selvom bilen kun lige har kørt 5-10 min.

hele udstødningen er utæt hele vejen igennem og forrøret var knækket over inden lamba sonden. nu har jeg skiftet forrøret så lamba sonden for de data den skal have. resten er udstødningen er utæt hvilke ikke skulle give nogen problemer med start?.

det andet er at da jeg skulle skifte tændrør lå der oile nede i hullet hvor de sidder. cylinder 1 var værst oilen dækket tændrøret komplet. har fået fjernet alt oilen inden de nye tændrør kom på. går ud fra toppakning der utæt omkring tændrørene? har set det på et par biler dog ikke så slemt at det dækker tændrøret komplet. kan dette skyldes at den har svært ved at starte når den er varm? og hvorfor ikke når den er kold?.

har læst at de GDI modellen har sygdom med at sodde meget til i motor. kan der værer noget der?

bilen køre fint og har ikke problemer når den først er igang. håber der nogle kloge hoveder der ude med nogle forslag hvad jeg kan gøre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! MITSUBISHI CARISMA start problemer!
Kommentér på:
Hjælp! MITSUBISHI CARISMA start problemer!

Annonce