{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af golf 4 1.8t
  • #1   22. jul 2015 Jeg har også åben luftfilter på min.. Jeg spurgte synsmanden der efterfølgende rykkede og flåede lidt i det, hvorefter han sagde "ja" det kan godt synes sådan..
    Men blowoff? Tror jeg ikke smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   22. jul 2015 Så længe den ik larmer for meget , så er filter fint.
    Bov er unødvendig larm, og kan ik synes med det..
    Men der er stadig synsmænd som er ligeglade med dem smiley

• #3   22. jul 2015 (4)For ibrugværende bil, motorcykel og knallert må støjniveauet ikke overstige det ved første registrering efter metode IV målte støjniveau med mere end 3 dB(A).
    I tilfælde af udskiftning/ændring af lyddæmpere til andre konstruktioner, ved fjernelse
    af luftfilteret, eller ved udskiftning/ændring af bilens oprindelige luftfilterkasse
    til anden konstruktion, må det vurderes, om køretøjet afgiver unødig støj i
    strid med bestemmelsen i punkt 7.05.001 (1). Såfremt synsvirksomheden vurderer,
    at der er tale om en væsentlig ændring, skal synsvirksomheden – uanset
    tolerancen på de 3 dB(A) er opfyldt – kræve, at køretøjet opfylder de gældende
    støjgrænser ved forbikørselsmetoden, med tillæg af en tolerance svarende til
    den forværring, der kan forventes ud fra køretøjets alder. Derudover skal der
    foreligge dokumentation for det nye standmåletal, der af synsvirksomheden angives
    i Køretøjsregisteret. Der skal ikke udstedes ny typegodkendelse.
    På stor personbil (M2 og M3) og lastbil (N2 og N3) kan en lyddæmper dog erstattes
    af et partikelfilter, uden at det anses som en væsentlig ændring.
    Ved effektforøgelser på over 20% (personbil, varebil og motorcykel), skal der
    foreligge dokumentation for, at den for køretøjet gældende støjgrænse ved forbikørselsmetoden
    er opfyldt. Derudover skal der foreligge dokumentation for det
    nye standmåletal, der af synsvirksomheden angives i Køretøjsregisteret.

• #4   22. jul 2015 Det er jo en recitkulerende og ikke direkte en bov

• #5   23. jul 2015 ja kør til syn.. afsted

• #6   23. jul 2015 den er født med recirkulerende så at du har skiftet den ud er ligemeget

Kommentér på:
Syn af golf 4 1.8t

Annonce