{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Styretøj golf 1 cab. {{forumTopicSubject}}

Hej Forum.
Golf 1 cab. med servostyring, der ryster/hopper i rattet ved bløde lange sving med 80 km/t. Servoen virker lidt tung og måske lidt slør. Trækker ellers ikke til siderne ved kørsel på lige vej eller under nedbemsninger. Der er skiftet træk akselkryds og den har fået skiftet tandstangsmanchetter da de var defekte til sidste syn i juni.

Hvad kan årsagen være til at den ryster og hopper?
Skal der ny tandstang til?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styretøj golf 1 cab.
  • #1   25. jul 2015 Tror det kan være din servopumpe der er defekt, det er i hvert fald den nemmeste og billigste komponent at skifte.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   25. jul 2015 få tjekket dine støddæmpere og der må ikke være noget slør i dit styrtøj bøsninger styre/bærekugler er også en mulighed tror ikke det er din servo pumpe den giver dig jo bare lettere styring

• #3   25. jul 2015 Tager an på om trådstarter mener om det er selve rattet der hopper/ryster eller om det er bilen der gør det, for det kan være både som jeg skrev eller som rene L skrev smiley

• #4   25. jul 2015 Undervognen er meget hård med nyere gasdæmper så tror ikke det er der problemet ligger. Det er rattet der ryster/hopper når man holder på i et langt sving.

Men nu når manchetterne har været utætte så tænker jeg det kunne have noget med tandstang eller servo eller noget i den stil?

• #5   25. jul 2015 Hvis der umiddelbart ikke er slør i dine trækaksler, så holder jeg på servoen, men det er svært at sige, kan jo være en kombination af begge ting. Men jeg ville skifte servoen når du nu alligevel siger den er tung og der er slør.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #6   25. jul 2015 der kan jo ikke være slør i et styrtøj pga servo den sidder jo slet ikke på tandstangen altså pumpen

Kommentér på:
Styretøj golf 1 cab.

Annonce