{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Bmw E30 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg vil ud og have mig sådan en skønhed her når økonomien bliver lidt bedre.
Men hvor er det bedst at anskaffe sig sådan en henne?

Jeg har få krav om dem og det er
- Den skal ikke være skamsænket, eller stylet på en "brian" måde.
- Så original som muligt.
- være i pæn stand (minimal rust, pæn i lak, indvendig og udvendig.
- Gerne efter 88 (men er ikke et krav)

Jeg har set en del i Tyskland der opfylder de fleste af mine krav, men det er også bare en lang tur når man er fra Nordjylland af.

Det er sværere at finde en i Dk i pæn stand eller som ikke er blevet "ødelagt" med alt det unødvendige gejl.

Hvad mener i bedst kan svare sig? smiley
Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E30
  • #1   5. aug 2015 Havde klart valgt at hente en i tyskland, hvis det var smiley

• #2   5. aug 2015 Tyskland , der hentede jeg min , det er hele turen værd. Jeg var 1200km ned i Tyskland det er jo en gang at gøre det, og hvis det bare er den helt rigtige model med alt det udstyr som man nu ikke kan få her hjemme så er det jo bare afsted.

• #3   5. aug 2015 Med de sindsyge fantasipriser folk vil ha for en kneppet udgave herhjemme, måske endda uden syn, havde jeg valgt at finde en fin en i Tyskland!
    Og jeg ville vælge en 2.5 fra starten af, en 2.0 er der ikke meget liv i.

• #4   5. aug 2015 #1 #2
    Så kunne det godt ske jeg skulle kigge efter dem der istedet, er det bedst at finde en hos en forhandler eller privat?

Veteran Doktoren:
    Jeg havde tænk på at finde mig en 318i, 318iS, 323i eller 325i. og gerne efter 87.

• #5   5. aug 2015 Der er ikke mange forhandler der sælger så gamle biler, med mindre den er mere end bare fin og der står m3 på den. du skal nok regne med privat. Jeg købte også privat. Men du skal være hurtig og klar til at tage afsted og have alt klart til når den rigtige model er der , de er lyn hurtig solgt og du skal ringe der ned de svare næsten aldrig på mail og slet ikke på et andet sprog end tysk. Hvis ikke de selv kan tale flydende tysk så er det næste sikkert det er en perker eller noget andet, de er ikke til at stole på ! De svindler med alt..specialt kmtallet. Det er svært at finde en med service bog fra den årgang men hvis den er der er det helt klart et stort plus så man kan se om km. Tallet stemmer.

• #6   5. aug 2015 Lasse C
    Tak for rådet, jeg har nu heller ikke tænkt mig at handle med "mennesker af anden etnicitet". hverken i Tyskland eller i Danmark.

Foruden det er jeg heller ikke stærk i sproget, og kender ingen der er desværre.
    de er måske ikke så glade for mennesker som snakker engelsk?

• #7   5. aug 2015 Tysker er rigtig tit ikke særlig imødekommende over for andet end tysk.

• #8   5. aug 2015 Hvad er dit budget? Har en 325i 2-dørs fra 1988 holdende. Den skal dog males men ellers rimelig fin.

• #9   5. aug 2015 Dennis J:
    Tak for tilbuddet, men jeg er desværre kun på en slatten SU lige nu.

Jeg søger og søger arbejde men det er sku svært at finde noget når man ikke er tilgængelig fra 8 - 16

Men jeg regner med at lægge budgettet på omkring de 30.000.

• #10   5. aug 2015 Ja så bliver det nok ikke en 325'er... smiley

• #11   6. aug 2015 Nej ikke som det ser ud nu. men vi får se smiley

Kommentér på:
Bmw E30

Annonce