{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Kompressor Knud
Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
22. aug 2003
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890

servorør/slange seat cordoba {{forumTopicSubject}}

hejsa, så er den gal igen, fandt endelig den forlygte jeg skulle bruge, men opdagede så en pøl olie under fronten smiley Den lange servoslange/rør der går hele vejen foran motoren fra venstre til højre side er rustet igennem, så hvor finder jeg en ny?? Rødding autoophug siger de er umulige at skaffe brugt og han tror de er udgået ved seat?? kan jo ikke syne bilen med sådan et defekt rør, så hvad gør man her?? bilens tidligere regnr er VB31231 motorkode 1F årgang 97, jeg er bosiddende i 6780 skærbæk, måske der er et firma som kan reparere det?? eller kan man skaffe en brugt/ny? har forhørt mig hos den lokale seat forhandler, han vidste det ikke men ville finde ud af om han kunne skaffe dem imorgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  servorør/slange seat cordoba
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 875
    #1   13. aug 2015 Der er en del firmaer der laver servorør kender dog ikke et i nærheden af dig men det er en mulighed

  • #2   13. aug 2015 Jeg har noget rør og sidst jeg lavede min polo samlede jeg med en 10mm rør samler til 50 kr der hvor røret var ok

  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 40
    #3   13. aug 2015 Som Thomas skriver, kan man som regel finde et sted hvor røret er godt nok til at samle det.
    Jeg har selv brugt hydraulik fittings og kobber rør til min. Og den har kørt med det i snart 4 år uden problemer...


Kommentér på:
servorør/slange seat cordoba

Annonce