{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

shampoo baholder ( bilvask ) {{forumTopicSubject}}

jeg skal i gang med at vaske bilen selv og derfor søger jeg sådan en shampoo beholder det er sådan en slags vand dunk, der bliver koblet på vand slangen så vandet og shampoen bliver blandet ud i et så det bliver til shampoo/vand så sprøjter men det på bilen og vasker af??

Er der ikke nogen som ved hvor jeg kan finde sådan et??

har prøvet bauhaus- haral nyborg uden held....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shampoo baholder ( bilvask )
  • #1   13. jun 2006 Hmm der fulgte en med til vores højtryksrenser da vi købte den ... hva med t-hansen ...

Jokke ...

• #2   13. jun 2006 ja jeg ved godt der nogle gange følger sådan en med når man køber en højtryk renser.. men det skal jeg ikke bruge så det er kun beholderen jeg vil købe smiley

• #3   13. jun 2006 Det hjælper da ik at smide shampo på sammen med vand fra en vandslange.
    Shampoen skal da "tørres" ind med en svamp eller børste.
    Eller vil du kunne konstatere at din bil blot ser endnu mere beskidt ud bagefter

• #4   13. jun 2006 samme som kaktus
    men lad være med at bruge højtryksrenser bare køb en du kan sætte på en alm vandslange, den kan du få i bla bilka, harald nyborg og silvan, sikkert også mange andre steder

• #5   13. jun 2006 rasmus

skal jo heller ikke bruge højtryk renser... skal bruge sådan en til at sætte til vand slangen også sprøjte det på bilen derefter bruge en svamp...

men som sagt kan det ikke fåes der....

• #6   13. jun 2006 Jeg lægger en vand/shampo blandning om sommeren over bilen, som får lov til at virke i 2-3 min inden jeg højtryksrenser bilen. På den måde bliver grus/støv skyllet af, og derefter er det rinnende vand fra vandslangen sammen med en god blød (ren!) svamp, vasker jeg bilen. Har shampo i en spand varmt vand, som jeg skifter en gang i mellem.

Højtryksrenser er noget af det bedste du kan bruge til at vaske bil i, hvis man kan finde ud af at bruge den. Man kan på den måde få meget af snavset væk, inden man "kører" det rundt i lakken med en svamp/børste.

Har fulgt dette på samtlige af vores biler i familien, og de ser ud som nye!

Kommentér på:
shampoo baholder ( bilvask )

Annonce