Import af bil {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Nu kommer et spørgsmål der nok har været stillet før.
Ville lige skynde mig og sige jeg har søgt lidt rundt her inde, og googlet en del.
Jeg står og kunne godt tænke mig at lave et lille projekt på en golf IV 1.8t.
Det skal ikke være noget vildt og omfattende, bare en fin oem, med lidt mere end standart
Jeg kigger så rundt i dk, og må komme med min ærlige mening at jeg syntes priserne er fuldstændig hen i vejret på så gammel en bil, og de alle sammen nærmeste har rundet 300.
Men det er nevermind og ikke nogle diskutioner jeg gider tage.
Mit endelig spørgsmål går på, kan det overhovedet svare sig og importer en så gammel bil fra Tyskland, der meget gerne ikke skulle have gået mere end 150.
Det gør ikke det helt store hvis der skal laves noget plade arbejde i paneler og bund, kender nogle som kan hjælpe mig for rimelige priser.
Men den skal bare være billig, så jeg også kan holde prisen nede når der skal betales afgift på den, og jeg har lidt mere og lege med evt plade arbejde og lakering osv. Så man kan få den pæn og flot oem, med lidt low ride
Det skal siges, jeg aldrig har importeret køretøjer før, og nok ønsker man kunne få hjælp til dette hvis det bliver nødvendigt. Har godt set der firmaer som også gør det for en.
Men det er til priser hvor du satme selv kan holde en forlænget hygge weekend i det tyske også for samme pris
Behøver ikke kommentarer som, ved du havd dit projekt koster du har gang i osv. Er fuldstændig klar over hvad jeg vil gå i gang med, også derfor jeg skriver så specfikt.
Ønsker dog stadig, tilbagemeldning hvis nogle mener der noget jeg skal tage med i mine overvejelser osv.
På forhånd mange tak for al hjælpen.
Med venlig hilsen
Peter
PS. Indlæg er skrevet fra mobil
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Import af bil