{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Smed søges til ophæng {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem jeg tror kun en smed kan løse eller redde måske (håber jeg), og jeg står på bare bund jeg har ventet allerede 1 uge nu, det åbenbart ikke bare lige og finde en smed som rodder med sådan noget, bilen kan køre men lysten er der ikke rigtigt til at køre i den forståeligt nok, når bilen siger en masse lyde fordi det bagerste motorophæng ikke sidder på, da bilen har flået ophænget ud af gearkassen, da der ingen gevind er tilbage som ses på (billedet), men det der sker når bilen er startet og jeg stille og roligt slipper koblings pedalen, så kommer der en masse lyde ude fra motorrummet af fordi, at motoren er skubbet 5-7 centimeter længere fremme end normalt, og ergo går motoren på servo stangen, og styrestænger går på drivakslerne, bilen kan godt køre ja, men den bliver fragtet til værkstedet hvor den nu end skal laves på fejeblad, da der ingen grund til at der går mere i stykker, det min plan er at finde ud af det er at, om ophænget skal fuld svejses på gearkassen, altså det gamle ophæng, eller om jeg skal købe et nyt eller bare et forstærket, udmiddelbart virker det ikke som om ophænget fejler noget, og jeg ved heller ikke rigtigt hvilken forskel et stærkere ophæng skulle gøre, da det skal svejses på gearkassen, det der skal laves, skal på ingen måder kunne falde af igen, kort fortalt skal det aldrig af, med mindre koblingen selvfølgelig går, men den tid den sorg, så må vi se hvad vi kan gøre i fremtiden, bilen har små 400 hk, og normalt har bilen 150 det vil sige det er lidt af en ændring, så der skal helt klart ske noget eller gøres noget, mit problem er at der sidder en speciel gearkasse på, og hva så hvis jeg køber en ny speciel gearkasse, så står jeg måske igen om 1-2-3 måneder igen med samme problem, derfor har jeg droppet den løsning, hvis den kan flå ophænget ud af gearkassen 1 gang kan det vel os 2 gang, og derfor mener jeg det er spild af penge og ofre penge på en ny gearkasse, jeg er nok ikke den første med dette problem bilen er forresten en Golf 4 1,8 Turbo, sikke en tekst det blev til jeg håber ikke i blev skræmt væk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed søges til ophæng
Kommentér på:
Smed søges til ophæng

Annonce