{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Meninger om Mazda Mx-3 1.8 v6?:) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens! smiley
står og overvejer at sælge gollern og anskaffe mig en Mazda mx-3 1.8 v6 !:)

men sys da li jeg sku høre folks meninger om den? min plan er at købe en næsten ikke gejlet også smide skørter / f-50 scoop / badboy / 18" sutter / xenon på også få den malet en gang ! smiley det sker self ikk lige med det samme med stille og roligt hen af vejen... !:)

Men som sagt, vil utroligt gerne høre folks mening om mit projekt og bilen specielt !:)

På forhånd takker !:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meninger om Mazda Mx-3 1.8 v6?:)
  • #1   14. jun 2006 lyder fedt smiley
    Kig forbi mazda-style.dk og hold os underrettet smiley

• #2   14. jun 2006 smide skørter / f-50 scoop / badboy / 18" sutter / xenon.. det ligner jo enhver mx-3 smiley

• #3   14. jun 2006 Herman 3 - Takker og skal jeg da helt sikkert nok! smiley
    Kasper O - Hvis du har andre forslag så kom med dem? det er jo alle biler man smider skørter / følge osv på! hvis man ikk vil ha dem standard? smiley desuden ser man ikk såå mange rundt i landet der er gejlet totalt op smiley vil jo os køre kabinen utrolig lækker med sæder osv, males hist og her !:P men hvis du har andre forslag, så kom frisk !:)

• #4   14. jun 2006 lyder også fedt nok, men lad nu være med at smide F-50 scoop på.. det har alle, og det er altså ikke fedt.. men hver sin smag.. heldigvis :),, men go' vind herfra

• #5   14. jun 2006 hehe hmm tja sku rigtigt nok kasper... men kender du li en hjemmeside jeg måske lige kan checke et par scoops ud? sys nemlig evo er fed nok, men alt for mange rundt i landet! smiley

• #6   14. jun 2006 hehe auxois - elsker min gollers stil !:P men ikke dens komfort og hestene frem for alt !:P skal ha noget med noget mere gus i, uden det blir alt alt alt for vildt !:P hehe, men altså 18 tommer sutter tager en del af farten, tror os det ender op med 17 tommer når det blir, men lad os nu se ! smiley

• #7   14. jun 2006 hehe jeps, lyder da som en plan! smiley men altså regner med at få den på en 150-160 stykker, ikk mer... smiley blir sku for voldsomt derefter , efter min smag self !:P hehe, men nu skal der li spares til moneter samm også blir planen nok sat igang inden for alt for langt tid !:D

• #8   14. jun 2006 skal jeg gøre skal jeg gøre !:) hehe, adder dig li til vennelisten auxois! smiley lidt nemmere at finde dig igen så! smiley hehe

• #9   14. jun 2006 er sådan bil eer fed!!!
    kender ikke lige mx3`en så godt kun til motor.en de køre bare og jo der er da ting med dem som på alle ander biler men helt igenmen en fed bil og motor... lyden fra en v6 er alt for fed på en mazda v6 lyder den som en tubine halv tubo...alt for lækker

kik forbi min 323 gt v6 der kan du også se motor.en osv

mvh
    phillip h

• #10   14. jun 2006 hey har en lige til dig.. hvis det er noget kik i min profil.. mx

Kommentér på:
Meninger om Mazda Mx-3 1.8 v6?:)

Annonce