1.392 visninger
|
Oprettet:
Køb af ny brugt bil {{forumTopicSubject}}
mit spørgsmål lyder:
Hvis jeg går ud og køber en ny brugt bil hos en privat og den har plader på så vil han jo nok gerne have den omregistreret med det samme, men hvordan foregår det hvad skal jeg have klar hvis den skal omregistreres til mit navn? og koster det noget og skal jeg have en forsikring klar eller hvordan hænger det sammen?
nemlig fordi jeg skal kunne køre i bilen hjem da jeg ikk har mulighed for at hente den på trailer eller noget så det skulle jo helst gerne være sådan at jeg ikk bliver stoppet og får at vide der ikk er forsikring på osv osv?
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 39 Biler: 17 Emner: 45 Svar: 175
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 402
https://www.tryg.dk/forsikringer/bilforsikring/nye-regler-omregistrering.html?csref=Forsiden_DMR_Nye_Regler_T
mar 2014
Emner: 23 Svar: 514
Så tager de kun imod dankort !!!
- total forældet betalingssystem
okt 2009
Biler: 1 Emner: 2 Svar: 41
mar 2014
Emner: 23 Svar: 514
Så du stadigvæk ikke bruge mastercard
M.fl
apr 2015
Emner: 16 Svar: 147
Når du er inde på skats side og skal omreg. Vælger du simpelthen bare den forsikring du ønsker bilen skal stå i uden du har snakket med dem først
Og så er du forsikret med det samme og kan køre hjem , og hvis du finder ud af du vil ha et andet selvskab et par dage efter så skifter du bare til det ved at ringe til dem
Du skal bare huske dit nem ide og et betalings kort af den slags skat modtager inde på siden og så kan du fint tage bilen med hjem efter omreg
Og sorg for at i laver en slutseddel og for en kopi hver
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 112 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 101
så det bedste er vel og ringe ind og snakke med den forsikring jeg gerne vil have et par dage enden jeg tager ud og kigger på bilen og sætter dem ind i situationen
okt 2009
Biler: 1 Emner: 2 Svar: 41
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 402
apr 2015
Emner: 16 Svar: 147
men som jeg skrev kan du altid rykke til et andet nogle dage efter hvis du kan få et bedre tilbud et andet sted , men du er forsikret og kan køre bilen hjem med det samme uden at ha snakket med en forsikring først i tilfælde at du lige falder over en bil i en weekend og vælger at købe den og så vælger du bare feks GF og så ringer du selv til dem om mandagen og siger du har købt bil og hører hvad den ender på ved dem
men self er det nemmeste at undersøge priser ved alle selvskaber først hvis du ved hvilken bil og model du vil ha
Køb af ny brugt bil