{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Hvilken pære? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Har mig en golf 4 hvor der er en pære som er sprunget. Og ja de skal jo skiftes men ved virkelig ikke hvad for nogle pære jeg skal købe. Jeg har kigget lidt på osram cool blue og osram cool blue hyper + jeg vil gerne have noget der giver virkelig godt lys og måske også ser godt ud. Har haft prøvet night breaker og dem overvejer jeg igen da det er en virkelig lækker pære. Men hvad siger folket til de cool blue både med lys osv og hvad vil i anbefale af de 3 pære? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken pære?
  • #1   19. sep 2015 du bliver slemt skuffet hvis du vælger andet end Night Breaker, hvis det er fordi du vil ha virkelig godt lys, for de cool blue ser måske godt ud, men giver et elendig lys i forhold til night breaker (dog et lidt bedre lys end den standart pære)

    så vælg en night breaker eller evt. en Philips Xtreme Vision hvis det er fordi du vil ha virkelig godt lys på bilen, det andet er kun til pynt.


  • #2   19. sep 2015 Ja okay for havde også overvejet nogle led ekstream men har hørt det er noget værre lort og intet lys giver. Tænkte bare det kunne være lidt fedt med de cool blue. Men hvor meget mere lys giver de ca end almindeligt pære. Og hvor stor forskel et der på night breaker og dem fra Philips af? smiley

  • #3   19. sep 2015 i følge deres egen beskrivelse så giver Osram Nightbreaker Unlimited op til 110% mere lys og Philips Xtreme Vision op til 130% mere lys, så det er ikke den store forskel på de 2, Osram'en er lidt billiger en philips'en (noget med en ca. 30 kr. for 2 stk.)

    ved ikke lige helt hvor meget ekstra lys de cool blue giver i forhold til almendelige pære, men Philips ColorVision Blå som er samme gang gøgl som osram cool blue giver op til 60% mer lys en en almendelig pære, så mon ikke det er i det leje en osram cool blue ligger ?


  • #4   19. sep 2015 Hmm ja okay kunne være man bare skulle vælge night breaker. Men kan se på thansen hjemme side at de cool blue giver ca 20% mere lys. Men dog vil jeg så sige at første gang jeg kørte med night breaker holdte de kun et par måneder og så døde den ene.

  • #5   19. sep 2015 Philips Xtreme Vision + Har en længere levetid en nightbreaker ca 100 timer mere og samtidigt giver de lidt mere lys, Mener også de er lidt længere oppe i kelvin så du får også lidt mere blå/hvid skær.



  • #6   19. sep 2015 Ja okay. Nå kan se det var de der cool blue hyper pluds jeg havde kigget på de er dog ikke lovlige og skulle give lidt mere lys end de almindelige cool blue. Ja okay men er det ik noget med de koster ca 300kr for et sæt. Dem fra Philips?

  • #7   19. sep 2015 Ved landberg koster de lidt under 230 mener jeg. Og de cool hyper hvad jeg i min tidligere bil og de gav elendigt lys men fedt look xenon

Kommentér på:
Hvilken pære?

Annonce