{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mondeo mk3
  • Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 49
    #1   22. sep 2015 Har en 2,5 V6 2004 st. Haft den I 7 år kørt nu 250.000 km.

God bil, har kun skiftet slid dele.
    Næsten Rustfri
    Bruger ikke olie.
    Rimelig billige for reservedele
    Rimelig benzin øko: 9 - 13 km/l
    Billig

Eneste minus er høj grøn afgift.

Der skal skiftes en del sliddele omkring de 200 000 - 240 000 km - undervogn bremser, air con osv... Kobling endnu ikke skiftet.....Rimelig pris

• #2   22. sep 2015 Rust i døre
    2,0 æder sine butterfly dimser i indsugning kan evnt lede til ny motor

Har selv en MK2 v6 ST200 st.car på firmaets navn og det er en fin bil skifter bremser olie og tændrør m.m 1-2 gange om året

bruger intet olie eller vand selvom den er over en halv million på speedo kørte 400k km før aircon gik i stykker har på 1 1/2 år udover service og bremser kun skiftet en samling på udstødningen

• #3   22. sep 2015 Rust i dørerne er kun aktuelt på Pre-facelift, så på modeller efter 2003 er dette løst.
    Jeg har lige rundet 1 år i en 2,2 fra 06. og der har kun været et kødben.
    Har ikke brugt en dråbe olie eller vand, nu her hvor den skal serviceres igen.
    Jeg vil klart anbefale en model efter 2003, da interiøret lige er en tand mere lækkert og med de nye radioer.
    Som Tomas skriver så kommer der kobling, svinghjul og EGR når de nærmer sig 250k, min runder 260 om lidt, og havde fået lavet førnævnte før jeg købte den.
    De er derudover galvaniseret så de skulle være rustfri, jeg har dog set at ved bagdørerne sidder der en liste der gnaver på panelet og bagklaphåndtaget gnaver også i bagklappen.

• #4   22. sep 2015 Det lyder jo som værende en udmærket bil så.

• Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 49
    #6   22. sep 2015 Benzin 2,0 og 2,5 og 3,0 kører næsten samme km/l...ca 1-2-3 km/l forskel...

• #7   22. sep 2015 Ville ALDRIG tage en 2,0 Benzin, er du på benzen så tag en 2.5 eller 3,0. Deres 3.0 ST220 er super skøn også men en anelse dyr. skal du have diesel er deres 2,2 vist en god model

• #8   22. sep 2015 Jeg har næsten lige fået en 2,0tdci fra 06 jeg må sige jeg er meget positivt overrasket, den kører sagtme godt, intet rust at finde på den, masser af trækkræft, dog lidt kort på literen, og dyr grøn afgift. Har skiftet de små kødben bag, og så har den det kendte problem med remstremmeren.

• #9   22. sep 2015 har en 2,0 tdci 130 gået 340k
    har lige skiftet komplet kobling samt svinghjul. ellers en fin vogn til pengene.
    overvejer en med nok så mange krafter næste gang da vi køre med cv

Kommentér på:
mondeo mk3

Annonce