{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

R
R
Tilmeldt:
23. jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803

Spg. Ibiza 2005 {{forumTopicSubject}}

Har købt mig en Ibiza fra 2005 1.9 TDI.

Bilen og dog nogle småfejl jeg skal ha fixet.

1.
Airbag lampen lyser.
Hvad er den typiske fejl på denne ? Efter lidt søgning på nettet for fejl, Har jeg haft rattet af og tjek stikket uden held.

2.
Dørgreb i førersiden åbner dårligt. Inde og ude. Det skal nærmest trækkes/skubbes op det første stykke, hvor det normalt gerne skal "poppe" op det første stykke. Hvordan ordnes det ?

3.
Højtaler førerdør. Skal man ha hele dør inderbeklædningen af for at komme ind til højtaleren ? Umiddelbart virker det ikke til a skjoldet rundt om højtaler kun kan tages af...

4
Temp. Sensor til udendørs måling. Virker ikke. Hvor sidder denne sensor henne ?

5.
Fjernbetjent centrallås.
Denne virker ikke trods batteriskift. Nogle der har haft problemer med denne og hvad skiftet i for at få det til at virke. Fjernbetjeningen/nøglen lyste rødt når man trykket på knappen. Skiftet batteri og nu lyser den ikke når man trykker, men virker stadig ikke..


Håber nogle kan svare på nogle af overståede spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spg. Ibiza 2005
  • #2   25. sep 2015 Tommy .
    1.
    Hvorfor mere skade end gavn ved afmontering af rat.... Nu læste jeg nogle tråde på vagcars hvor folk havde haft held med netop dette. Så længe strømmen er pillet fra kan jeg ikke se hvorfor det skulle skade.. Men i mit tilfælde ændret det så ikke noget. Min næste mistanke ligger i stikket under sæde. Men ja der skal nok en tester på.. Nogle gange er det jo bare typiske fejl som man kan lave lidt i "blinde"

    2.
    Jeg må igang med at skille døren ad. Jeg søgte egentlig bare mest fif inden jeg gik igang smiley har aldrig rodet med sådan en Ibiza før.. Så mere hvis folk lige ku fortælle den typiske fejl smiley Hvis jeg kan undgå det skruer jeg ikke så meget mere smiley men har da et svendebrev som lastbilmekaniker, så er jo næsten nød til lige og prøve mig frem selv først smiley

    3.
    Tak. Det var da en bøvlet måde a komme indtil den smiley prøvet ellers a youtube den, men der kom ikke rigtig noget frem..

    Men tak for svarene hvertfald smiley


  • #4   27. sep 2015 Tak. Ja det må jeg prøve.

    Jeg er ellers fra Solrød smiley ved du om de billige vcds kabler er værd a investere i ?


  • #6   3. okt 2015 Har sendt en PB Tommy smiley

Kommentér på:
Spg. Ibiza 2005

Annonce