Mindre pickup forslag søges {{forumTopicSubject}}
Hejsa gutter. Min bror og mig snakker om at købe en bil sammen istedet for at drøne på 2 hjul her til vinter.
Vi er begge ret vilde med de mindre pickup såsom vw caddy, felica pickup/fun osv.
Men hvad er der overhovedet af de små personvogns pickups som også er til at finde her i dk?
Standen regner vi med ihvertfald 1+ år til syn, og nok max en 30000 max. Med mindre bilen der bare må ejes dukker op.
Bonusspørgsmål, jeg går ud fra diverse afgifter må være okay lave på sådan nogle? med en 1,6-2,0 liter motor og næsten ingen vægt kan det ikke være meget? Eller er jeg galt på den?
I er også velkomne til at skrive en pb hvis i mener i har noget interresandt til at stå.
Søren Andersen
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.157
nu har du været på BG i mange år,
så burde du vide, sådanne noget høre under marked
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 238
Dennis H# er ikke lige sådan noget jeg søger synes den er for stor både i udforming og motor., men tak alligevel mate.
jan 2015
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 810
aug 2007
jan 2015
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 810
aug 2007
Har tænkt de samme, Der må være et større udvalg hvis jeg kigger lidt rundt omkring i europa.
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.960
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
På Bilmessen i Fredericia (som er den 17.-18. oktober) røg der MANGE veteraner ned over grænsen, fordi der ikke er samme efterspørgsel på dem herhjemme som i Tyskland og priserne derfor er det lavere.
Men som Simon også pointerer, hvorfor ialverden gå efter sådan en til vinter?
Altid noget den er forhjulstrukken, dem i har i tankerne, for en baghjulstrækker er "spændende" på mange måder end bare på en P plads til vinter, og ISÆR hvis der intet vægt er til at holde bagakslen på plads mod vejen
Men tjek veteranposten.dk Dba.dk markedet herinde og Guloggratis og alle den slags sider og søg efter pickup og se hvad der dukker op.
Min Mitsubishi L200 fåes også i en 2wd som er knap så højbenet og minder meget om Caddy/KingCap osv.
Ellers kan jeg kun komme i tanke om de ombyggede Mercedes PickUp og ellers så op i noget Ranchero/El Camino, men det er jo både for stort og for dyrt til vinter.
aug 2007
Og som sagt i andre indlæg er vi helt vilde med pickup designet på de små biler, så kunne være fedt at have sådan en.
Om sommeren kommer den til at blive brugt begrænset da vi begge 2 køre på 2 hjul i de månedere. Eventuelt til at tag vores små dirtbikes osv med rundt, men ikke et must at der skal kun være noget i den størelse på ladet overhovedet
cowdy# Nå for satan, kunne være jeg skulle på nogle auktioner så! Gør mig intet det er en veteran, bare den er stabilt kørende
Ja jeg ved godt baghjultræk er en djævel her om vinteren, og især på en bil med lad. Men så ryger der sku bare lidt fliser om bagtil og en forsigtig højrefod.
til den type bil er at vi begge er helt vilde med udseendet på dem.
Og så kunne det være lækkert nok at have en bil med lad til sommeren så vi kan få vores små dirtbikes osv med på længere ture.
Og ja vil helst ikke op i en alt for stor motor, da den skal køres i hver dag, og jeg til tider pendler mellem Holland og DK. Så bliver hurtigt en sjat km. En el camino må vidst være i mine drømme indtil videre desværre
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Men en caddy md en 1.9tdi eller evt. en Gtd ville jo være kanon, dog er det altså begrænset med komfort til den slags ture i sådan en.
Det bedste/billigste vil nok være noget Transporter, som alle andre der kører til motorsport
Selv er jeg dog igang med en 4x4 Chevy S10 pickup med 4,3l v6 som kan gå op til 10 på literen.
Og ja Rancheroen fik jeg aldrig rigtig ud på vejen, så fandt ikke ud af forbruget, men min caprice med 350 V8er gik da alligevel 10-11 med autotrailer med racerbil på
aug 2007
Er faldet over en enkelt caddy til salg, det var dog en 1,8 gti. Har ikke fundet dem i tdi version endnu.Men den kunne helt sikkert sagtens gå an i tdi, ville nok være det bedste til de lange ture ihvertfald.
Til hverdag er det dog kun melem 30 og 100 km den kommer il at køre afhængig af hvor jeg starter om morgenen.
Komfort er jeg som så ligeglad med. Jeg er typen der tit nyder at køre i ældre biler. og er det jo kun en tur på 6-8 timer. så er hurtigt kørt i min verden.
Transporten bliver desværre lidt for kassevogns agtig hvis du forstår.
Jeg skal åbenbart være besværlig af helvede til haha!
Kunne da være fedt at have en bil med så stor en motor som du er ved at bygge, men så længe jeg stadig slår smutture til udlandet for at arbejde må jeg nok hellere holde mig på maks 2,0 tror jeg.
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.960
aug 2007
Så en rigtig fed opel kadett pickup for ikke så længe siden men det var vidst specialbygget
Mindre pickup forslag søges