Fejltænding. Det kig af hurtigt... {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
For 1 og et halv måned siden skiftede jeg tændspole, tændrør og kabler. Fordi jeg have akkurat det samme fejl som vist på billedet. Sjovt nok skete det efter frisøren på Istedgade København.
Det endnu sjovere er jeg fik helt det samme fejl Idag efter frisøren og sammen sted jeg parkerer bilen. Som sidste gang.
Intet er noget galt med min bil eller også er der noget på Istedgade der ødelægger min bil.
Men mit spørgsmål er mere. Er det sandt at tændspole futter af efter 1 og halv måned?
Jeg ved godt tændspole er en kendt svaghed hos folkevogn.
Men den jeg monterede i er købt fra. Eraspares.com af en kammerat.
Men kan se, det noget italiensk.
Jeg har garanti. Men jeg føler jeg kan købe en bedre og mere holdbart.
Tusind tak på forhånd.
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.012
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 400 Svar: 11.298
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Det kan jo være andre ting der gør det...
Havde det været en franske bil, så havde der været masser af svar... i den retning...
Fejlprut, elfejl, lortebil, tændrør, tændspole, signalgiver, osv. osv. osv.
Det kan jo også bare være fordi din bil bliver lidt fugtig i trussen af at holde i istedgade..
maj 2014
Følger: 19 Følgere: 88 Biler: 1 Emner: 140 Svar: 494
Men tror sku jeg bare må købe hos VW. Og betale de 2100 som det nu koster og håbe at den holder. Selvom jeg godt klar over VW er kendt for dårlige tændspole bla.
aug 2008
Dårlige tændrør...
Det må jo være din lambda det kommer med den melding,(med mindre du fysisk har haft pløkkerne ude for at se om de faktist ikke tænder hver gang., for kan ikke lige se hvad der skulle fortælle motorstyringen at den ikke kører optimalt, man skal ikke altid sætte sin lid til diverse testere...
aug 2008
maj 2014
Følger: 19 Følgere: 88 Biler: 1 Emner: 140 Svar: 494
Jeg hørte at man kunne købe en slags relæ til tændspolen. Så fik strøm for sig helt selv uden problemer?
Fejltænding. Det kig af hurtigt...