{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Læreplads {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg går på grundforløbet som automekaniker og skal derfor have en læreplads. Jeg har indtil videre kun søgt hos de små værksteder. Men vil også godt søge hos de autoriserede. Hos de fleste værksteder kan man jo ikke bare gå ind på værkstedet, kun salgsafdeling. Skal man bare gå hen til en sælger og spørge efter værkføreren eller er der nogen der ved, hvordan det foregår på et autoriseret? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læreplads
  • #1   16. nov 2015 Ved de autoriserede går du da bare bagom til rulleportene. Det ville jeg da gøre.

  • #2   16. nov 2015 Henvend dig ved indskrivningen til værkstedet. Her sidder altid en form for værkfører og tager imod kunder.

    Salgsafdeling, reservedele og i indskrivningen. Plejer at give go mening når du går ind i biksen.

    Ellers spørg du bare hvem du skal henvende dig til hvis du gerne vil søge en læreplads.


  • #3   17. nov 2015 Et råd herfra vil være at søge hos nogen der laver flere mærker, så vil du få en bredere forståelse, og ikke kun lave service, som der er meget af hos de autorisereret værksteder.
    Det var ikke nogen idé at blive autoelektriker?
    Held og lykke med det.


  • #4   17. nov 2015 Torpedo
    tror helt ærligt ikke der er plads til at være kræsen mht elevplads.

    Henvend dig til værkstedschef eller afdelingsleder/direktøren.


Kommentér på:
Læreplads

Annonce