{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God start ?
  • #1   17. nov 2015 Det afhænger meget af hvordan du selv ser på det. Fordelen ved en ny bil er at du selv ved hvordan er blevet kørt, du har garanti og du kan få præcis den farve, det udstyr etc. som du vil ha'. Ulempen er at den mister værdi meget hurtigt.
    Personligt ville jeg aldrig købe en sprit ny bil, da jeg synes at de mister værdi for hurtigt. Jeg vil altid foretrække at spare pengene og så til gengæld få en der har kørt lidt. Andre har det stik modsat.


  • #2   17. nov 2015 Er lige glad om den mister værdi, vil gerne have en bil der kan holde i nogen år smiley i stedet for en brugt bil der ved jeg jo ikke om det er noget forskruet lort, som har kørt 250.000 (Y)

  • #3   17. nov 2015 Nu kan man jo også købe brugte biler der har kørt mindre en 250.000km smiley Jeg har selv kig på en Audi der har kørt 100.000km. Til gengæld sparer jeg knap 500.000 kroner i forhold til nyprisen. Det er jo også en slags penge. og der er mange kilometer i sådan en endnu.

    Hvis du er ligeglad om den mister værdi, jammen så er det jo bare at finde ud af hvad dit budget er, og så finde ud af hvilken model du vil have smiley


  • #4   17. nov 2015 Ja det self rigtig, ja jeg kan jo os købe brugte biler ved forhandler smiley

  • #5   17. nov 2015 Hvis du ikke gider have en gammel bil og du er ligeglad med at tabe mange penge på en ny bil, hvad er du så i tvivl om smiley ??

  • #6   17. nov 2015 Tænkte på om det os kunne svare sig at købe en brugt bil ved en forhandler;)

  • #7   17. nov 2015 Som ikke har kørt så meget

  • #8   17. nov 2015 Selvfølgelig kan det svare sig smiley
    Men jo ældre bilen er, jo mere reparation vil der højst sandsynligt komme (intet er sikkert her, men sådan rent teoretisk...)


  • #9   17. nov 2015 Hvis du vil Hvis du vil smide op til 200.000 så en Mazda 2 ( Ny) eller let brugt Mazda 3
    Hvis du vil smide op til 100.000 så en civic eller impreza 1.5



Kommentér på:
God start ?

Annonce