{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Prisvurdering af Golf Vr6 turbo {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Hvad kan jeg få for min VR6'er?.

Årgang 1994 KM:200.000

Bilen er altid blevet velholdt, mange nye ting i motoren er blevet skiftet,da jeg har monteret sprit ny turbo kit på. ALT er NYT! Eller har så kørt ca 1700 km med det nu.

Bilen fejler intet overhovedet!!

Og så er den hurtig,og den har det ondeste lyd.

En bil som giver masser af opmærksomhed,hvilket jeg er blevet en smule træt af.

Grund til måske jeg vil af med den,er fordi jeg har haft bilen i 5 år,g vil gerne prøve noget nyt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisvurdering af Golf Vr6 turbo
  • #2   25. jun 2006 Okay det var flot!.

Jamen jeg har også regnet med de 120.000K

Der er så også komme sprit nye fælge på fra Las vegas.

• #3   25. jun 2006 Thomas : Dejlig vogn du har !

Golfen er super flot, men en realistisk pris ligger nok desværre nærmere de 100.000kr
    Det er jo en 12år gammel bil og der er ved at være en del billigt til salg af dem....

• #4   25. jun 2006 Brian S..... der må jeg sige efter min mening du tager fejl....... kig nettet igennem også vi du se at denne bil er noget mere end 100 tusind være. Ja det er en ældre bil, men som man umiddelbart kan se er den mere end velholdt så tror nu han kan få mere for den.. held og lykke med salget

• #5   25. jun 2006 Det er rigtigt at bilen er gammel,og ja priserne ligger omkring de 100.000 kr. Men det er jo for en standard bil,og uden turbo og alt muligt.

Men jeg takker for i syntes vognen er flot.

Men vil gerne have lidt mere end 100.000 kr for den smiley

• #6   25. jun 2006 Tror sgu godt du kan få 130-150.000 kr for den... den er mega ond....

• #8   25. jun 2006 Thomas L> Dvs du mener at en standard Vr6 og en Gejlet Vr6 burde have samme pris??

Mester, der tager du helt fejl. Vil gerne indrømme at bilen har fået nogle tæsk,det ville være mærkelig hvis den ikke havde fået det.

Tror nu at hvis en skulle købe en VR6,og den var standard til en pris af 100.000 kr. og min til 120.000 kr. Hvad tror du så han ville vælge Helt seriøst ?

Bilen har gået nogle KM ja,men som jeg skrev fra start,at alt er næsten skiftet ud til nye stumper. ( motoren)

• #9   25. jun 2006 Xxx> Uha det ville være skønt hvis jeg kunne få 150.000 kr for den.. smiley

Men tror aldrig det sker,eller giver jeg 10 kasser øl til dig,he he..

Men tak for det!

Kommentér på:
Prisvurdering af Golf Vr6 turbo

Annonce