{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

Fjernelse af ridser {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Står i den situation at jeg har købt en Suzuki Swift, hvor den tidligere ejer ikke har passet på den i samme omfang som jeg selv gør.

Det har resulteret i nogle grimme ridser hen af siden og nogle dybe ridser forskellige steder som ikke kan poleres væk.

Er der nogle magiske tricks til at kunne fjerne dette? Det er en original blå farve som er en metallak.

Bonus spørgsmål. Hvis jeg sender den til maler, hvordan retter man så op på det? Er en hel lakering nødvendig eller gør man noget andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernelse af ridser
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   19. dec 2015 man kan sagtens lakere enkelte steder og så polere overgangene over så det ike kan ses... men lad en maler se på det...

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.920
    #2   19. dec 2015 Der skal en maler til, kør ud og snak med det værksted du vælger og vis dem bilen og få et tilbud på det

• #3   19. dec 2015 Hvis man har udstyret og viden om polering kan man fjerne mere end man tror.Hvis ridsen er så dyb at man kan "fange" den med en negl kan den som regel ikke fjernes .Så skal der males eller lægges lidt farve i ridsen og polering bagefter men fuld maling bliver som regel pænest.

Kommentér på:
Fjernelse af ridser

Annonce