{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Mercedes lys? {{forumTopicSubject}}

Hej. håber nogle kan svare på mit spørgsmål.
Jeg leder efter nogle nye pære til bilen, jeg har næsten købt nogle H7 55W 12V CoolBlueIntense Osram. og synes ikke det er blåt,
Jeg leder efter nogle pære som giver samme fede blå farve som de nye mercedes køre rundt med, og de må jo være lovlige.
Dem jeg har nu er 4200 kelvin,
er der nogle der ved hvad mercedes pære de er?

Mvh. Andreas Riis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes lys?
  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 88
    #1   19. dec 2015 De nye merc. er led .... så glem det

• #2   19. dec 2015 du skal op over 5-6000 kelvin før lyset bliver kridthvid/blåligt. problemet er at der ikke er mange af disse pærer der rent faktisk er gadelovlige. Eks. Osram Cool blue Hyper ikke er gadegodkendte (5500K) så vidt jeg husker. nogle snakker herinde om pærer helt op mod 6-7-8K halogen herinde med E mærkninger. Men jeg tvivler stærkt på den godkendelse er ægte. Man kan nemt sætte mærkningen på produktet uden at den rent faktisk er godkendt. Kina CE og E "godkender" jo alt dernede.

Problemet er at er politiet i tvivl, så sender de dig bare til syn, og så står du med bevisbyrden for at pære og godkendelse er ok.

• #3   19. dec 2015 de nye mercedes køre med LED. det kan du også købe til din i H7 men det er ikke lovligt ligesom xenon ikke er

Kommentér på:
Mercedes lys?

Annonce