{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryster efter sænkning
  • #1   27. dec 2015 Det kan være dine trækaksler

• #3   27. dec 2015 Typisk trækakslerne, når den er sænket 50mm. Der jo en grund til at man siger max.30 , og dette er EN af dem. Min søns Golf3 gør det også, fordi den er sænket for meget. Det er så heldigvis gevindundervogn, så den ryger lige 20mm op igen. smiley

• #4   27. dec 2015 hvorfor siger man,maks 30

Min bil er sænket 80\80
    er blevet 4 hjuls udmålt og,sporet

og det køre fint

man skal søge for at alt spille,sammen

• #5   27. dec 2015 Hvorfor er "Der jo en grund til at man siger max.30" ?
    Den har jeg ikke hørt før.

• #6   27. dec 2015 Har heller ikke hørt nogen sige "max 30 mm" - min er da sænket 70+ mm og der er ikke noget problem, måske den skal spores, undersøg evt. styrtøjet inden sporing.

• danni M
    danni M Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #7   27. dec 2015 Ok vil jeg lige prøve smiley

• #8   27. dec 2015 Giv lige besked når det er fixet, og hvad du har gjort smiley

• danni M
    danni M Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #9   27. dec 2015 Ok smiley

• #10   27. dec 2015 Det er ret sikkert en af dine trækaklser. For at sætte fjedre i har du haft skilt fortøjet ad. Hvis man ikke passer på eller er opmærksom på det, kan man trække, trækakslen for langt ud af det inderste led og dermed få en af "kuglerne" deri til at falde ud. Hvis dine manchetter ikke er ødelagt ligger den stadig derinde og er til at klemme på plads igen.

husk nye spændebånd og fedt til leddet inden du samler det igen.

• #11   27. dec 2015 Ja, måske det virker ved en ny bil, hvor alt spiller 100%.... Men på en godt brugt slæde er det nok noget andet smiley

• #12   27. dec 2015 Hvis trækakslen er blevet trukket fra hinanden, burde bilen ikke kunne køre, da den sender energien ud i det hjul der har mindst modstand.

Der skal nok bare en sporing til, efter et drop i den kaliber.

• #13   28. dec 2015 Hvis man nu kender de biler, så ville man også vide det sagtens kan lade sig høre at den kan køre. Det der sker når den ene kugle falder ud er at der ikke er balance i akslen. Kan da fortælle det var præcis den fejl jeg selv lavede da jeg sænkede min mondeo.

• #14   28. dec 2015 Det er dine trækaksler jeg prøvede det samme for nogen måneder siden
    jeg monterede 60-60 undervogn og bilen rystede helt vildt dog mest når jeg gav gas
    jeg skilte trækakslerne af for at tjekke om en af kullerne skulle være faldet ud men de sad rigtigt nok så smurte jeg alle lede op med nyt fedt det hjalp heller ikke jeg havde et andet sæt trækaksler til at ligge men bil rystede stadig
    den var ikke til at kører i når den rystede sån så jeg satte den gamle undervogn på igen men den rystede stadig dog kun lidt og det gjorde den ikke før jeg monterede den sænket undervogn
    på Facebook er der en gruppe ford focus ovners club jeg skrev opslag der inde og de sagde at jeg bare skulle købe nye trækaksler så ville problemet forsvinde og det var rigtigt jeg købte to nye trækaksler og rystelserne er væk
    jeg fik ved en fejl en ekstra trækaksl til højreside den kan du købe for 550 helt ny

• danni M
    danni M Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 9
    #15   28. dec 2015 syntes bare ikke jeg kan mærke sløre i træk akslerne

• #16   28. dec 2015 Det kunne jeg hellere ikke

• #17   28. dec 2015 Jeg rodede med lortet i tre uger og da jeg skiftede trækaksler var problemet væk

Kommentér på:
Ryster efter sænkning

Annonce