{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer Ford KA
  • #1   3. jan 2016 Hvilken årgang ????

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 28
    #2   3. jan 2016 2012 smiley

• #3   3. jan 2016 Det er den ringeste af de mini biler, men der kan godt sidde 2 teenager bagi...

Ville til en hver tid overveje en ny citigo...

20.000 i udbetaling.. 1400 om mrd, i afdrag, forsikring og vægtafgift...

Det er Inc 5 døre, aircon og vinterdæk.. (Har lige bestilt en til kæresten)

• #4   3. jan 2016 Der er vel kun plads til børn i den, jeg skulle nødigt presses om på bagsædet smiley
    Men da den er tre-dørs kan det være besværligt at skulle om og spænde banditterne fast. Det har diskvalificeret den her i huset.

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    aug 2015

#5   3. jan 2016 Er fordi min brors kammerat har en der kun har kørt 60.000 km som jeg kan købe for 36.000 kr.
    Men den er helt ovre i Aalborg ved min brors kammerat, så ville gerne høre folks erfaringen inden jeg besluttede mig. For den bliver leveret hvis det er.
    Altså, min datter er snart 3 år og jeg er kun 154 høj. Så er ikke fordi den behøver være voldsom stor, er bare bange for om hendes små ben måske bliver glemt imellem sæderne. smiley

• #6   3. jan 2016 Pladsen ville du sikkert godt kunne leve med... Men syntes du skal finde en forhandler der hvor du bor, og så prøve en tur i en... Så kan det være svaret gir sig selv...

Pris/km/årgang syntes jeg lyder fornuftig selv om jeg ikke er fan af selve bilen..:-)

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    aug 2015

#8   3. jan 2016 Vil jeg prøve at gøre, så må jeg se om de evt har en autostol jeg må prøve at sætte bag passagersædet for at vudere benpladsen smiley .

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    aug 2015

#9   3. jan 2016 Altså, VW UP! Toyota Aygo og Ford KA er dem jeg har kigget på.
    Men synes den her Ford KA måske var et godt bud, da jeg kan købe den billigt kontant og derfor ikke skal stille mig selv i gæld.
    Jeg er frisør elev, så vil helst undgå at skulle ud og låne penge før jeg er færdig udlært. smiley
    Men vil prøve at se hvilken tilbud som VW og Toyota evt kan gi mig

• Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 84
    #10   3. jan 2016 Min søster har en KA til hende og knægten på 8, han sidder dog for det meste foran, men hun har været rigtig glad for den og hun har haft den fra ny, den kører godt og lave drifts omkostninger, men pladsen klager hun ikke over og det til trods for at veninderne tit er med.

• #11   3. jan 2016 Til den pris, køb, og gør dine egne erfaringer, med de km, kan du næsten køre gratis et eller to år, syne og sælge for det samme. .
    Platform er som nævnt ens som panda og 500. Dog skal fronten af/løsnes på 500 og ka?? For at skifte bærearme, som går for hver 20-30000km.

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    aug 2015

#12   3. jan 2016 Den er lige blevet synet, fået skiftet tandrem, bærearm, ankerplader og bremseskiver - for at jeg ikke får brug for evt mekaniker foreløbig.
    Får papir på fra mekaniker at den er gået igennem og intet fejler og tingene er skiftet og at dem er gået direkte igennem syn uden anmærkninger.
    Min storebror har forhandlet for mig med sin kammerat nemlig og har fået alt det jeg lige har nævnt ordnet, så den er som ny, hvis jeg vil have den.

• #13   3. jan 2016 KØB, det kan umuligt går galt til den pris. Hvis pladsen er trang kan du sælge den for 45-55 og købe en anden.

• #14   3. jan 2016 Har selv haft en i 2 år, dog med sportsundervogn, 16" hjul ford alu og så deres 1.3 diesel, og den kørte langt bedre end de andre mikrobiler, mere stabilt osv. Den er bygget på samme platform som en fiat 500, bare med en ford undervogn, så synes den kører bedre end en fiat 500. Handskerummet er lavet så man kan sidde ret langt fremme i højre side, og vi har tit siddet 4 i den jeg havde uden problemer. Eneste minus ved den som jeg kan komme på er den kun kan fås med 3 døre. Vi lejede i 2015 en up, og var dybt skuffede i forhold til den Ka vi har haft. Min kæreste var også rigtig glad for den. smiley held og lykke med den.

• #15   3. jan 2016 Hvis ikke du vil købe så vil jeg gerne smiley

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    aug 2015

#17   3. jan 2016 Jeg har takket ja tak til den og får den hjem på fredag smiley efter så mange af jer sagde i synes jeg skulle gøre det, så har jeg valgt at tage chancen. smiley den er bare på vinterdæk nu, så skal kun ud og have inviseret i et par sommerdæk smiley

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    aug 2015

#18   3. jan 2016 Den er blevet tjekket igennem af mekaniker og får papir med på den intet fejler og den har os været til syn hvor jeg får dokumentation på den er gået igennem uden anmærkninger og den har intet rust. Den har altid stået i overdækket garage når den ikke har været ude og køre smiley . Så ved den intet fejler og er min storebrors kammerat igennem mange år jeg køber den af, så stoler på han er ærlig da hans venskab til min bror ryger en tur ellers smiley

Kommentér på:
Erfaringer Ford KA

Annonce