2.368 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Køb af R10 i fysisk butik i dag Køb af R10 i fysisk butik i dag

Står med en bil der kommer en køber til. Bilen er helt ren og fri for hundehår. Men stinker alligevel gal af våd hund. Har nu googlet mig frem til at det R10 lugtfjerner der er hit. Men hvor finder jeg det i en butik gerne i nærheden af Kolding.

Andre gode råd til pg fjerne lugten modtages også.

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af R10 i fysisk butik i dag
  • #1   7. jan 2016 matas

• #2   7. jan 2016 Ja, det er Matas der har den. Sprøjt direkte på lugtkilden. Hvis det fx er et sæde, så sprøjt med afstand, så du ikke laver en plamage. Og ellers bare nogle sprøjt ud i luften i kabinen.

2 min. efter du har sprøjtet, så giv det lige lidt frisk luft, ellers lugter det kunstigt.. Synes jeg i hvert fald.

• #3   7. jan 2016 Og så skal du i fremtiden overveje om det er nødvendigt at have dyr med i bilen smiley

• #4   7. jan 2016 På Matas hjemmeside står der det er udsolgt. Men kan jo være de har det i butikken alligevel.

Det er ik mig der har haft hund i bilen. Har dog hund i min egen bil men den har sku aldrig lugtet såen

• #5   7. jan 2016 Hund lugter også kun hvis den er våd nærmest. Så hvis man går tur i skoven med dem, så smid et håndklæde de kan sidde på og et ekstra til at tørre deres poter

• #6   7. jan 2016 Hvorfor SKAL man bare have sit kæledyr med i bilen? jeg tænker bare føj for satan når jeg ser sådan en led loppesæk stå og pisse på alle sæderne og hattehylden smiley
    Især gamle mennesker må være vilde med lugten men de bidrager jo også selv med den, eller måske vil de bare kunne give hunden skylden for det hele.
    Lad da lortet blive hjemme.

• #7   7. jan 2016 Hund eller svigermor. Begge lugter, men vi kommer ikke udenom de skal med engang imellem i bilen. Man gider ikke spænde dem på traileren hvergang. Men ja smut i matas og gør som Philip siger, luft ud.

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 11
    #8   7. jan 2016 Pind du er sgu da ikke ligerem den hurtigste knallert på havnen er du det ? xD bare fordi dem du kender der har hund ikke kan finde ud af at opdrage deres hund og den har pisset udover det hele så er det ikke ens betydende med at alle hunde er sådan... jeg har intet problem med at have min hund i bilen han blir der hvor du ber ham om at lægge sig.. han fælder kun de to gange om året når vejret skifter og børster du ham der så smider konen flere hår i bilen end han gør så ser ingen problemer i det smiley nu er det så os en fransk bulldog de fylder jo ikke alverden men havde jeg valgt at få en stor hund så var der da helt sikkert os blevet købt en bil hvor der var plads.. man får jo kun en hund hvis man gerne vil have en og de skal da os ud i hundeskove og med på stranden osv! smiley

• #10   8. jan 2016 #8
    Du kalder din køter for ham, du er vel godt klar over at dit kæledyr bare er et skide dyr?
    Det er sgu ikke folk jeg kender, men dem jeg ser i trafikken, så hopper der sådan en led køter rundt i bilen, de er ligesom rotter der også pisser konstant, det er fanme klamt.
    Hvis man har en stc. eller 4x4 kan den til nød stå i et bur i bagagerummet ovenpå en gummimåtte.

• #11   8. jan 2016 Det er vel op til en selv. Nu ved jeg ikke hvordan i har opdraget jeres hund i jeres familie. Men de pisser bestemt ikke i bilen. Min mors hund skider ikke engang i baghaven, den venter til den kommer på løbetur. En hund er ikke bare et skide dyr, det er en ven. Behandl den med respekt, og den respektere dig. Men kan godt høre du ikke er meget for hund. Hvorfor så kommentere , når du har den indstilling.

• #12   9. jan 2016 Han er igen i surt lune, det er sådan en overgangsting for nogen. Har selv kørt med 2 store korthårede, det har aldrig været et problem, for vi bor på landet og bilerne står åbne når vi er hjemme og så luftes de jo ganske effektivt ud.
    Hunde pisser ikke i biler, har i 6 år som træner aldrig hørt om nogen der gjorde det. De markerer udenfor for at vise at her bor jeg, hold dig væk. Pisser jo ikke et sted hvor man selv skal ligge bag efter.

• #13   9. jan 2016 Er selve buret også giftigt, Pind? Ellers kan jeg ikke se en grund til at buret også skal stå på en gummimåtte smiley

• #14   11. jan 2016 #13
    Det er for ikke at lave mærker i gulvtæppet, og for at holde bunden fri for skidt.

• #15   11. jan 2016 Pind viser endnu engang hvor snotdum han er.

En hund er et familie medlem og har man det ikke sådan så skal man ikke have en hund, hunden vælger ikke dig, det gør ejeren derimod.

• #16   11. jan 2016 Dennis er et godt eksempel på hvad der sker når man bliver tabt som barn, og oveni det også er mentalt retarderet smiley
    Kæft en taber.

• #17   11. jan 2016 Du så dygtig og sej Pind ... har du snart flere på BG du ikke har blokket....

Kommentér på:
Køb af R10 i fysisk butik i dag

Annonce