{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

comfortboks i vw polo 6r {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har en vw pol0 6R fra 2011

som har en håndfuld udstyr, ikke det hele selvfølgelig, men det er sådan at nogle af de udstyr man nu kan få monteret hen af kan man ikke få alle funktioner til at virke på grund af den boks der er i ikke kan de ting,
som eksempel kunne det være

har fået monteret tågelygter og der kan jeg ikke få drejelys på, og comeing home og leaving home virker heller ikke, har så foet af vide at det kan være pga den comfortboks skal opgrades, ja hvis det er noget man kan plug and play
ja så kan i jo sige hvorfor ikke købe bilen med alt udstyr istedet for bøvlen med at eftermontere( orginalts selvfølgelig)
og ikke bruge tid på det...

men altså jeg vil godt høre om der er nogen af jer der ved, hvis det nu kan lade sig gøre og skifte en comfortboks, hvor jeg kan få fat på en henne i nettet, ud over ved selve VW

håber nogen kan hjælpe mig med det her spørgsmål

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  comfortboks i vw polo 6r
  • #1   13. jan 2016 Tror ikke det hjælper at skifte boksen, du burde altså kunne kode drejelys og Comming home, hvis du altså har kodet at der er sat tågelygter på smiley

• #2   13. jan 2016 Nå okay mekanikeren sagde bare jeg nok skulle opgradere den boks til en fra en polo med større udstyrs pakke må nok lige få ham til at smide computer på og se havde ikke prøvet efter monteringen

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #3   13. jan 2016 du kommer langt med en orginal vcds smiley

• #4   13. jan 2016 Alle poloerne har fuldstændig samme styreenhed til central elektronik/ komfort, det er kodningerne og tilpasningerne der er den eneste forskel

• #5   13. jan 2016 Jamen det er også en vcds tester der bruges da han er lærling på sidste år på et godt værksted hjælper han mig meget,

Så jeg kan godt få flere funktioner til at virke ved at få det kodet og ikke behøver ny comfortmodul?
    Er det samme med milti rat som kan betjænes fra og navi anlæg og hvad der ellers er ?

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #6   14. jan 2016 ja du burde kunne få det kodet det via en original vcds....

Kommentér på:
comfortboks i vw polo 6r

Annonce