{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.189 visninger | Oprettet:

Velkommen / Afvist ----> Nye biler {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres kriterier til de nye folk som ønsker at få deres bil herind og blive en del af BG ???

Synes personligt jeg sidder med opfattelsen af at nogen personer godt kan være meget kritiske og krævende havde selv en episode med min tidligere bil - og vil nu oprette min nye bil herinde men før jeg gør det vil jeg egentligt gerne høre lidt om hvad i alle synes smiley Go aften til jer alle derude !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen / Afvist ----> Nye biler
  • #1   15. jan 2016 Folk vil have billeder der er professionelt taget og alt muligt lort.. Jeg gider ikke bøvle med det længere..

• #2   15. jan 2016 Det har alle dage været lidt nazi-krav for at man kan komme ind

• #3   15. jan 2016 må indrømme at jeg heller ikk rigtig gider bøvle med opligning af mine biler mere, der bare for meget besvær, jeg har prøvet med billeder af bagagerum, nyvasket bil, interiør, motor, og flere forskellige steder, og det kun på kanten at den kommer ind, men når jeg endelig byder biler velkommen så går jeg efter reglerne smiley

• #4   15. jan 2016 Jeg trykker velkommen til alle biler. Syntes sku vi skal ind allesammen. Så kan man altid redigere det bedre når man gider det. smiley

• #5   15. jan 2016 5-6 gode tydelige billeder og selvskreven tekst i alle felter. Så ka' man vel ikke kræve mere... smiley

• #6   15. jan 2016 Søg i forum

Der er ofte folk som dig der spørge om det samme

Men hurtige råd som altid har virket for mig

Ren bil ude
    Ren bil inde
    Billeder som ikke er sløret moderne mobiler er gode nok
    Find et pænt sted at tage billederne
    Få hele bilen med på billedet med mindre man tager billeder af detaljer eller af kabinen
    Masse af billeder fra alle sider

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #7   15. jan 2016 Et par billeder eller 20 og en lille smule tekst. Har ikke oprettet mine sidste 5 biler. Men smed lige min nye GTI ind og var der ikke meget bøvl ved smiley

Hvad er det for en "episode" du har haft ?

• #8   15. jan 2016 Fordi nogen på BG er nogen små mennesker der laver deres egne regler, hvis folk ellers fattede at læse retningslinierne fra BG ville de opdage at de fleste biler skulle godkendes.
    Der er sku ikke noget krav om at billeder skal tages et pænt sted eller med et specielt kamera det er latterligt i mine øjne

• #9   15. jan 2016 Jeg skrev lidt tekst på min bil, da det jo er et galleri tager man ikke bare billeder med en kartoffel, så jeg gjorde min bil pæn og iorden og tog nogle pæne billedet med et ordentligt kamera. Den gik igennem uden problemer. Det jo ikke en server hvor man kan aflægge ens kasserede billeder der ikke blev til noget af ens bil.

• #10   15. jan 2016 Gerne billeder mere end 5. Alle felterne skal udfyldes med tekst.

Billederne skal selvfølgelig være tydelig og, billeder af motor og kabinen. Det er jo et galleri, og vi forventer en god oprettelse fra starten af jo. smiley

• #11   15. jan 2016 Hvis man holder sig væk fra mindste kravene, og udnytter at der er plads til 20 billeder på en alm profil. Skriver en masse info, så bliver bilen godkendt med det samme.

Dem der har problemer er dem det kun tager 5 billeder laver en elendig info, skriver standard infofelterne.
    Hvis man ikke retter op på de afvisninger der kommer og bare forsøger igen og igen, så kommer de ikke ind.

• #12   15. jan 2016 Når jeg skriver at billederne gerne må tages et pænt sted så ska det forstås som at bilen ikke bare står blandt andre på en parkeringsplads ved Bilka eller IKEA eller halvt inde i ens carport hvor cykler og havetraktor fylder mest på billedet

Vis det betyder noget for en at få bilen ind så må man da også gøre sit bedste for at bil og billeder fremtræder så godt som det nu er muligt

• #13   15. jan 2016 For ikke at glemme bilvasken. smiley

• #14   15. jan 2016 Billeder taget med mobiltelefonen på højkant, det får mange til at afvise, da de ikke gider se på halve billeder.
    Kopibilleder og forhandlerbilleder er også et NoGo.

• #15   15. jan 2016 Stærkt havde ikke lige regnet med så meget feedback, men synes sgu det ærgerligt der sidder folk som ikke gider bøvle med det længere, personligt bruger jeg BG når jeg lige har et hul i hverdagen elsker biler og alle aspekter af dem, så kigger tid i gallerier af billeder så håber osse at der er flere som opretter deres bil så det mer at kigge på smiley nu vil jeg her om nogen timer tage nogen billeder af min nye bil og ligge herind også håber jeg der bliver taget godt i mod den gør det ihvertfald så godt som muligt smiley

• #16   15. jan 2016 Låner lige Christian F´s oprettelse...

Her er et godt eksempel, for en god oprettelse. smiley

http://www.bilgalleri.dk/galleri/344286-ford_fiesta_1_0_scti_140_red_edition_3d

• #17   15. jan 2016 Jeg dømmer sådan set bare efter om der er brugt noget energi på oprettelsen, eller om den er lavet på 2 minutter med uskarpe og dårlige billeder taget med en Nokia 3210 (den havde ikke kamera, I know smiley )

Det er altså ikke særligt svært at tage nogle ordentlige billeder, heller ikke med en forholdsvis ny smartphone, og ligeledes er det ikke særligt svært at skrive noget ordentligt tekst til ens bil, som minimum have styr på de forholdsvis få facts omkring ens bil.

Halvdelen af pointen med bilgalleri er vel at kunne se og læse om andre folks biler - så bør man også sørge for at man bidrager med noget der er værd at kigge og læse på, efter min mening.

• #18   15. jan 2016 Her er så en dårlig oprettelse, han har forsøgt 10-15 gange nu, fået at vide hver gang, at billederne er for kedelige/ens, der mangler billede af kabinen.
    Teksten er lavet på 1 minut.

Han gider ikke rette noget som helst.

http://www.bilgalleri.dk/galleri/344105-peugeot_307

• #19   15. jan 2016 Martin M Nokia 3210 havde ikke kamera, duhheehhehhhhh.....

• #20   15. jan 2016 Det er fordi de er en flok curling-børn mange af dem der opretter. Rent ud sagt. "jamen jeg opfylder minimumskravene".

Jeg afviser stort set aldrig, og byder kun velkommen hvis jeg ser en profil jeg synes er værd at stemme ind. Der går simpelthen tudefrans i den, hvis man tillader sig at kommentere på, at nogen måske godt lige kunne have brugt 5minutter på at finde ud af hvad størrelsen på deres dæk er, eller hvor mange heste deres bil har.

5 billeder af en bil halvt dækket med sne, taget i en indkørsel, ville jeg f.eks. aldrig stemme ind. Vælger nok at lade være med at afvise hvis minimumskravene er opfyldt, men jeg kan faktisk godt forstå at nogle afviser fordi de ikke vil være med til at laveste fællesnævner sætter standarden herinde.
    .

• #23   15. jan 2016 Bilen må IKKE være til salg!
    minimum 5 gode billeder hvor man kan få et helheds indtryk af bilen
    og noget tekst som man kan se der er brugt mere end 30sek på

Her er et godt eksempel på en glimrende oprettelse
    http://www.bilgalleri.dk/galleri/344302-mazda_3_2_0_skyactive_g_120_vision

• #24   15. jan 2016
    --> Brian
    Det kan jeg egentlig godt forstå dig i, jeg synes faktisk selv det er lidt irriterende når der er en med en mega fed bil som ikke tager det seriøst da jeg personligt ville nyde at læse og kigge på det smiley

• #25   15. jan 2016 Men der er også eksempler på en 100% i orden oprettelse hvor der er nogle bonghoveder der sidder og afviser uden begrundelse

http://www.bilgalleri.dk/galleri/343883-hyundai_santa_fe_ii_van_2_2_crdi_aut__4_wd

• #26   15. jan 2016 Carsten lige de 2 du linker til syntes jeg er pragteksemplarer på dårlige billeder

Mazda billeder taget i en halv mørk kælder i Bilka med dårligt lys så billedet står uklart

Hyundai halve billeder som ikke giver et fornuftigt helhedsindtryk

profilbillede
  • #27   15. jan 2016 Moffe

Billederne fejler da intet?
    Det er ikke alle der har kamera til en mindre formue eller er uddannet kameramand, man kan se det man skal og mere kan man da ikke forlange

• #28   15. jan 2016 .

profilbillede
  • #29   15. jan 2016 Moffe

haha helt ærlig, det er jo ikke det ENESTE billeder der er i oprettelsen
    Der er jo masser af billeder?

• #30   15. jan 2016 Er der noget i vejen med det her?

profilbillede
  • #31   15. jan 2016 eller det her?

profilbillede
  • #32   15. jan 2016 eller det her?

profilbillede
  • #33   15. jan 2016 Eller det her?

profilbillede
  • #34   15. jan 2016 De oprettelser fejler ikke en dyt, tvært imod kan man faktisk se at ejeren har brugt noget energi på oprettelsen

• #35   15. jan 2016 Eller det her?

profilbillede
  • #36   15. jan 2016 whops..

• #37   15. jan 2016 Der er nu flere i begge profiler som halter lidt
    men nok om det

Og det med at spille kortet med at man skal have et dyrt kamera eller uddandet fotograf holder jo ikke alle mine billeder er taget med kamera i mobilen og er ikke uddandet i noget

Man skal tage det som en hjælp til sin oprettelse og ikke som et personlig angreb for jeg er sgu ligeglad om de for deres biler oprettet men derfor må jeg da gerne ytre mig

• #38   15. jan 2016 Moffe

Problemet er at DU ville afvise dem pga. af at de har et eller 2 dårlige billeder ud af måske 12, og det er en forkert opfattelse at give videre så andre også gør det

• #39   15. jan 2016 Nej jeg stemmer hverken ud eller ind

• #40   15. jan 2016 Jamen så er din holdning jo irrelevant smiley

Det ville svare til at lave valgkamp for- eller imod et parti og så lade være med at stemme til valget smiley

• #41   15. jan 2016 Jeg kom med råd til hvordan man kunne forbedre sine billeder ikke andet

• #42   15. jan 2016 Jeg forventer, at folk har taget ordentlige billeder af væsentlige vinkler/detaljer på bilen. Billederne skal desuden være taget med et kamera, der matcher den lyssætning, man tager billederne i. Tager man billeder i halvmørke, står de fleste mobiltelefoner af.

For så vidt angår teksten forventer jeg sådan set bare, at folk tager sig tid til at udfylde felterne med de detaljer, der er væsentlige.

Jeg har oprettet to biler inden for en måned. Begge fik afvisepoint, men ingen fortalte hvorfor. Jeg mener ikke, mine oprettelser fejler noget (se fx min A4), så jeg tror bare, at nogle er ramt af Janteloven og bare trykker afvis, fordi det giver dem en rus af magtfølelse...

• #43   15. jan 2016 Nååh jamen du fik det bare til at lyde som om at det var afvisnings grundlag smiley

• #44   15. jan 2016 Bay

Yep problemet er nemlig at folk bare afviser uden at begrunde.
    Det kan man hvis man bruger mobil appen

Sitet burde tvinge brugeren der giver afvis eller velkommen til at give sig til kende

• #45   15. jan 2016 Jeg fik en enkelt afvisning med den begrundelse, at jeg havde dårlige billeder. Hmm... Uden at prale ALT for meget af mine evner med et kamera, vil jeg ikke mene, det er et problem smiley

• #46   15. jan 2016 Bay

haha nej har lige kigget din profil, hvis man kan sætte fingre på det, så er vi sq mange der har problemer smiley

• #47   15. jan 2016 Men der vil altid være dem der afviser bare for at være på tværs.

Se oprettelsen af Christian's Citroën Xsara Picasso
    Han har 16 afvisninger, og lur mig om de ikke kommer fra div. troll konti osv. fra brugere som også er efter ham i forum.

Der vil altid være den slags fnidder fnadder så længe det er tilladt på sitet

• #48   15. jan 2016 Bay --->

Fine billeder af dine biler, de står knivskarpe

• #49   15. jan 2016 Jeg ser gerne billeder af hele bilen..
    Der er nogle der har en eller anden ide med, når de tager billeder, at de så 'klipper' halvdelen af bilen væk med kameraet.. så fx. bagenden ikke er med på et billede af siden.

Jer ser også at der er billeder af kabinen og motoren..

Teksten skal være fyldest gørende.. Helst skal alle felter være udfyldt, og der skal ikke stå 'standard' andre steder end undervognen..

• #50   15. jan 2016 Tak skal du have, ENM-BECH smiley

Personligt kan jeg godt lide at gøre lidt ekstra ud af det. Det forventer jeg ikke, at alle gør. Men man må gerne gøre sig LIDT umage smiley

• #51   15. jan 2016 Takker allesammen for jeres indlæg - håber på en go modtagelse senere på min Mercedes Cls

Skal ind og Google modellen så jeg ved noget mere om den, da Mercedes ikke er min stærke side smiley

• #52   15. jan 2016 Jeg har tit brugt billeder af mine biler som fotografer har taget af dem til træf og sådan, da jeg slet ikke har evnerne selv smiley

Som det her f.eks.

profilbillede
  • #53   15. jan 2016 Jeg vil sige det kommer helt an på hvad det er for en bil jeg skal stemme på.

En helt almen bruger der gerne vil med på siden med sin helt standard bil, hvor det eneste der er blevet er en waunderbaum i forruden, er det helt ok at det er lidt tyndt med teksten, og at der mangler nogle få ting.
    Vi er ikke alle eksperter, og der skal også være plads til dem der vil lære lidt undervejs.
    Billederne forventer jeg ikke det store af, er der 5 der lige viser bilen så er det ok.

Derimod dem der opretter fine ombyttet biler, eller biler der er lavet en masse ved, forventer jeg også at kunne læse om alle deres fine ombygninger, og at der er gået lidt i detaljerner.
    Billederne må gerne være lidt mere omkring detaljerne, ombygningerne o.s.v, her må der gerne være en 10-20 stykker.

Bilerne må såment gerne være til salg, det rør mig ikke, men man skal overholde reglen med ikke oprette sin bil som salgsannonce.
    Iøvrigt gider jeg ikke surfe nettet for at se om den er til salg, det rager mig ikke om den er det eller ej.

• #54   15. jan 2016 Folk tør ikke engang stå ved at de afviser, BG burde lave systemet om så der ikke kan afvises uden grund. En del trykket afvis hvis ikke lige det er en VW eller BMW franske biler kan have rigtig svært med at blive stemt ind

• #55   15. jan 2016 R.B - Der må jeg indrømme at jeg har svært ved at følge dig.
    I min optik skal oprettelserne være de samme og grundige, uanset bil - Så kan der selvfølgelig være mere at skrive om ved en special bil eller en der er lavet en masse ved.
    Men helt ærligt - 5 billeder og en slatten tekst er sgu da for dårligt til et galleri.
    Samt dem der bare skriver standard under dæk,anlæg osv.. Det må sgu da være muligt, at bevæge sin dovne krop udenfor, for at se hvad der står på sine dæk.
    Just my 5 cent!

• #56   15. jan 2016 Rasmus
    Det er fordi du forventer alle ved alt om biler, det er jo langt fra sikkert, folk er jo kommet her fordi de gerne vil bliver kloger, lære om biler, dele viden, og vi skal alle starte et sted.
    Brugte jeg nu mine mange års viden som automekaniker ville ingen jo komme ind.

• #57   15. jan 2016 R.B Jeg er ikke enig!
    Alle og jeg mener alle kan sgu søge på deres bilmodel på google og på den måde skrive informationen ind i felterne. Jeg siger jo ikke at jeg skal have en redegørelse af hvordan motoren fungere blot, at man engagerer sig lidt og alle kan da finde ud af at tage mere end blot 5 billeder?

• #58   15. jan 2016 Køb dog en VW hvis du er træt af ikk at komme ind, det siger de altid i sådanne tråde. smiley

• #59   15. jan 2016 hehe ja for VW nazi's er der sq nok af herinde smiley de stemmer ALT ind bare der er et VW logo på lortet smiley

• #60   15. jan 2016 Det her har intet med at komme ind og gøre, læs topic, forstå topic, derefter svar på topic smiley

Rasmus
    Det er ikke hva du mener, og det er ikke alle der ved det, nogle folk ved jo dårligt hvad bilmærke de kører i, bare lige for at vise hvor lavt baren kan sættes smiley
    De fleste folk for en interasse og tilmelder sig, og bliver kloger undervejs, det er jo derfor de er her.

• #61   15. jan 2016 R. B.

Topic handler jo lige præcis om at komme ind?
    Grunden til at manden spørg er fordi han er i tvivl hvad der skal til for at få sin bil stemt ind på BG

Har læst topic, har forstået topic, har nu svaret på topic

• #62   15. jan 2016 R.B
    Jeg kan godt høre vi ikke bliver enige i denne sag og fred med det. smiley
    Jeg mener alle har mulighed for at lave en fornuftig oprettelse.
    Har man ikke evnerne eller viden til at skrive en god beskrivelse af sin bil, så må man gøre op for det med en god stak billeder fx. Jeg mener bare at 5 billeder og standard hele vejen igennem beskrivelsen er for tyndt.

• #63   15. jan 2016 Den var ikke henrettet til din kommentar var der ikke da jeg skrev smiley

• #64   15. jan 2016 R. B

Det er muligt, men derfor er det du skrev stadig forkert smiley
    Vi er enige om at Anders' kommentar ikke kan bruges til meget, men det kan det sjældent fra ham smiley

• #65   15. jan 2016 Rasmus#
    Har du læst retningslinierne eller opfinder du bare dine egne.......

• #66   15. jan 2016 Bjørn i - jeg kender udmærket retningslinjerne og ved godt der kun er krav om 5 billeder. Hvad er din pointe?
    At jeg har en mening om at alle kan lave en fornuftig oprettelse?

• #67   15. jan 2016 Så følg dem istedet for at opfinde dine egne, gælder så ikke kun dig men de fleste af dem som anonymt afviser uden grund

• #68   15. jan 2016 Rasmus

Jeg tror det Bjørn mener er at "en fornuftig oprettelse" er jo lidt et flydende term, og visse menneskers krav er noget højere end andre.

Hvis minimumskarvene er overholdt, burde man faktisk stemme bilen ind

• #69   15. jan 2016 Ah Carsten, jeg syntes bare ikke dette topic skal forsveksles med et af de "sædvanelige" indlæg om "hvorfor bliver min bil ikke stemt ind".

At spørge hvad folk lægger vægt på i en oprettelse er noget helt andet, og en god diskution smiley

• #70   15. jan 2016 Jamen jeg har da aldrig på noget tidspunkt sagt at jeg ville afvise? men vi snakker om hvad en god oprettelse er og jeg deler bare min mening?
    Først og fremmest har jeg ikke en bil oprettet endnu og derefter stemmer jeg slet ikke bjørn.

• #71   15. jan 2016 Rasmus' det var ret vigtig info at komme med smiley

Ligesom en begrundelse ved en afvisning smiley

• #72   15. jan 2016 Carsten, mener du at standard hele vejen igennem er ok da?
    Jeg skrev jo blot at alle har mulighed for at gå ud og læse hvad der står på deres dæk, fremfor at skrive standard? Og det var det jeg mente med en fornuftig oprettelse.

• #73   15. jan 2016 For at få bilen ind på sitet, Ja det mener jeg bestemt det er, det er derfor det hedder "minimumskrav"

At brugeren så vælger at have en "kedelig" profil er da op til ham selv
    Det er ikke mit job at være feinschmecker, så længe at kravene er overholdt

• #74   15. jan 2016 Fair nok - det har vi jo så en meget forskellig holdning til.
    Jeg mener blandt andet at punkt 3 siger at man skal skrive en spændende tekst, hvilket standard da bestemt ikke er?
    Men hul i det, jeg ville bestemt ikke afvise folk der opfylder kravende, jeg skrev jo blot hvad jeg mente var en god oprettelse.
    Men hvad er minimums kravene udover de fem billeder?

• #75   15. jan 2016 Jer er personligt ligeglad med antal af billeder. 5 er ok for mig som i reglerne, jeg går dog meget op i at alle felter er udfyldt og at de billeder der er viser HELE bilen og ikke kun et hjørne, eller der mangler 20cm bagende. Jeg forventer ikke professionelle billeder, de billeder jeg har af mine biler er taget med min telefon.

Jeg har aldrig haft problemer med at få mine biler ind. Jeg tager nogle gode foto´s af bilen hvor den er ren og pæn, jeg prøver at få nogle gode vinkler på og prøver mig lidt frem. Jeg tager måske 20-25 billeder af bilen for at få 7-8 gode. Og så fylder jeg tekst i alle felter.

Sådan en som ham her havde jeg ikke stemt ind! http://www.bilgalleri.dk/galleri/344050-opel_corsa_opc

Man mangler at se fronten af bilen på første billede, (hvorfor fanden kunne han ikke tage det halve skridt tilbage og få det hele med?) og så er det latterligt sløret.

• #77   15. jan 2016 R U H - Kan nu ikke forstå du ikke vil stemme ham ind - Ja hans billeder er ikke alt for skarpe, men jeg har nu set det der var meget værre og synes egentlig det er en ok oprettelse han har lavet.

• #78   15. jan 2016 RUH
    Din BMW ville jeg afvise på dårlige billeder. Der er ikke et eneste billede af hele bilen. Billederne taget alt for tæt på.

Du skriver også der vil komme bedre billeder, og det er 2 år siden.....og intet er sket

• #79   15. jan 2016 Skal vi ikke lige blive enige om at det som udgangspunkt er op til ens personlige præferencer om man vil afvise eller byde en bil velkommen?

Udover de retningslinjer som BG har på området, så er det meget relativt hvordan en oprettelse og kvaliteten af billederne bliver opfattet fra person til person, og der kan derfor ikke være nogle decideret forkerte eller rigtige måder at bedømme dette på.

Bare fordi jeg vurdere at en oprettelse er for dårlig til at jeg personligt vil godkende den, er der da sikkert mange som synes dette er et forkert valg af mig, men det er nu engang mit valg, og jeres respektive valg hvem man godkender - sådan er systemet jo opbygget.

• #80   15. jan 2016 Martin M

Problemet med det, er at alt for mange har en alt for høj standard, og derfor bliver rigtigt mange biler afvist på sitet uden det faktisk er berettiget.

Og så er der jo også bare dem der sidder og afviser fordi de er nogle assholes og ikke har andet at give sig til.
    Det er så også dem der typisk ikke kommer med en begrundelse for deres afvisning.

• #81   15. jan 2016 Carsten: Det er givetvist korrekt, men hvad er alternativet hertil?, jeg formoder ikke at BG hverken kan eller vil stå for godkendelses processen, og at lade det være op til nogle få udvalgte vil ligeledes give anledning til problemer i forhold til hvem der bliver godkendt og hvem der bliver afvist.

Så selvom jeg vil give dig delvist ret, så er der bare ingen alternativer, og så må det jo i sidste ende være op til de enkelte personer hvordan de stemmer.

• #82   15. jan 2016 Martin M

Du kan godt se problemet men du ville stadig afvise en bil som fint overholder kravene for en oprettelse hvis det ikke lige passer dig?

Skulle jeg så afvise alle Citroen'er fordi jeg kun er til Opel og jeg syntes at Fransk er noget bras og ikke høre til på sitet?

Nogen gange må man bare se igennem de ting og se objektivt på det smiley

• #83   15. jan 2016 Teoretisk, ja, selvom det selvfølgelig er lidt ekstremt, så er du jo berettiget til det qua din ret til at afgive en stemme herinde.

At jeg synes nogle herinde afviser biler på et forkert grundlag, er ikke det samme som at det er en forkert beslutning - det er jo bare deres personlige holdning at den specifikke oprettelse ikke er god nok til at blive godkendt.

Og ja, jeg vil forsat afvise nogle oprettelser selvom de overholder de få krav der er til oprettelse af et galleri, især mht. billeder og beskrivelse, hvis jeg ikke mener disse er på et acceptabelt niveau.

Kravet under brugerbetingelserne for oprettelse af et galleri er bl.a.:

Sørg for at tage gode, skarpe billeder, og tilføj en god beskrivelse. Der er ikke krav for længde af beskrivelse

Dette er efter min mening nogle meget relative begreber, og beror derfor på en personlig vurdering af dem som stemmer. Derfor mener jeg at jeg er i min fulde ret til at afvise en oprettelse hvis billederne ikke er "gode og skarpe" og beskrivelsen ikke er "god", alt sammen i min optik, for hvem skulle ellers bedømme det på mine vegne?

I praksis så bruger jeg ikke meget tid på at gennemgå bilerne som afventer godkendelse, men falder jeg over en bil til 2 millioner hvor der kun er lagt 5 billeder op med en beskrivelse på 10 ord, ja så afviser jeg den altså.

• #85   15. jan 2016 Har prøvet at oprette min bil har inde brugte ca 1time på det og kom igennem... men en såkaldt "hjælpe admin" fjernede den igen da den tidligere ejer stadig havde bilen til salg! Sikke en *** ham Admin

• #86   15. jan 2016 Claus M hvor er det jeg skriver der vil komme bedre billeder?

Og de billeder der er på p.t var ikke dem jeg blev stemt ind med.

• #87   15. jan 2016 Synes i det er blevet for mørkt ?

profilbillede
  • #89   15. jan 2016 Kunne ikke nå det før nu venter til imorgen så jeg os kan nå at få ordentlig lys det en speciel lakering er lidt ærgelig over man ikk kan se den ordenligt - men rart at vide det ikke er helt ved siden af smiley

• #90   15. jan 2016 RUH

Her.

R U H
    VIP

R U H

? Følg

Følger: 53

Følgere: 49

Biler: 4

Emner: 239

Svar: 4.108

29. nov 2013
    Ja jeg er også selv lidt træt af billederne. Fandme også et trist vejr at skyde billeder i, men der skal nok komme nogle bedre

• #91   15. jan 2016 Bjarni N
    Så skriv ind og få ham fjernet som HA, om bilen er til salg eller ej har overhovedet intet med din oprettelse at gøre.

• #92   15. jan 2016 Så allesammen nu prøver jeg at oprette min bil smiley håber i finder det fyldestgørende har gjort det så godt som muligt - så vær sød og gå ind at stemme

• #93   15. jan 2016 Takker allesammen smiley

• Rasmus W
    Rasmus W Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 51
    #94   19. jan 2016 Er det ikke røv ligemeget?
    Hvis folk er glade for deres bil så lad dem da komme indenfor.

• #95   19. jan 2016 Har også fået afvist min bil flere gange! Sidst fordi jeg ikke var 100% færdig med at style den. er ved at sætte sten på og det tager altså lidt lang tid, og er et løbende projekt men det brød folk sig heller ikke om. Og så har jeg pink farver på min bil som folk ikke kunne forholde sig til(!?) og billederne som jeg og en fotograf havde lavet duede åbenbart heller ikk.. Opgav os til sidst..
    Derimod gik min kærestes slidte og møgbeskidte Chevy Van fra 86 som holdt i indkørslen rent ind.. Man kan blive overrasket herinde.

• rasmus S
    rasmus S Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #96   20. jan 2016 Min E46 blev afvist under et par timer .. Ret trist at se efter alt det slid og sved.. smiley
    Da jeg skrev at "det er en projekt jeg arbejder med og løbende bliver opdateret" så folk kunne følge med på en måde.. smiley
    Men mange skulle jo være Pro bedømmer, fik fra had brev til kritiske kommentarer .. Som fik mig tænke på at det slet ikke det værd .. De kritisere fra billeder og oplysninger.. Men skal siges at jeg fik et par gode feedbacks .. Men ikke den bedste side til motor show Men jeg gav jeg op
    Og fandt den danske BMW side, da kom min bil på forsiden med det samme smiley nu shiner den over alt
    Kort sagt forvent ikke det store og være klar på en kritisk kommentar som kan ramme den røde felt smiley

• Jens T
    Jens T Tilmeldt:
    jan 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #97   20. jan 2016 I stedet for at diskutere så meget om de åndssvage krav for at få en profil på BG, hvorfor opretter I jer så ikke inde hos Bilmesser.dk i stedet? Der er ingen krav, du får det samme og endda en masse mere oveni og det virker langt bedre (ingen reklamer, hurtigere side, federe funktioner)

Det har altid været det evige problem herinde, at der sidder en masse tosser, som syntes det er sjovt at afvise folk og i det hele taget det med at det er brugerne som skal stemme folk ind, kommer aldrig til at fungere. Ligeledes det med hjælpe-admins - det er da helt hen i vejret, at vi andre skal styres af en flok mennesker der tror de er politibetjente.

Alene af de grunde, havde jeg faktisk meldt mig ud men blev nødt til at kommentere på denne tråd.

Kommentér på:
Velkommen / Afvist ----> Nye biler

Annonce