{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem kan give et bud på arbejdstid på dette?
  • #2   15. jan 2016 Naturligvis.. men vil stadig gerne have et bud på hvor lang tid det ca bør tage smiley

• #3   15. jan 2016 3 timer

• #4   15. jan 2016 Max 2 timer

• #5   15. jan 2016 2-3 timer maks ville jeg sige. alt efter hvor meget det nu skulle drille smiley

• #6   15. jan 2016 Jeg vil også sige at det kan gøres på 3 timer, men så kræver det at det rigtige værktøj er tilgængeligt.

• #9   15. jan 2016 tager omkring 2 timer

• #10   16. jan 2016 Jeg har ikke lyst til at hænge værkstedet ud som tingene er nu.

Der er blevet taget 6 timers arbejdsløn for det, så det har jeg tænkt mig at konfrontere ham med.

• #12   16. jan 2016 Jeg kan ikke rigtig se dit store problem med indlægget.. der bliver spurgt om noget, og det står dig frit for at svare eller lade være..

Der er også blevet lavet andet som var aftalt mht pris, men bilen skulle synes, jeg var ikke hjemme, så sagde selvfølgelig han skulle lave det og regnede med at han tager de timer for det som var realistisk. Nogle af tingene er dog gjort over flere omgange fordi reservedelene skulle bestilles hjem, så kan være timerne ofte er rundet op..

• #15   16. jan 2016 Casper N. Hvis jeg har forstået det rigtigt så har du kørt på værksted, og bedt om at få skiftet de ting? Ingen fejlsøgning, ingen synstjek. Vil virkelig gerne se nogen lave det der på 2 timer. Jeg ville nok tage i nærheden af 4 timer før jeg var færdig med de ting.

• #16   16. jan 2016 Så har jeg snakket med ham.. han har brugt 2 timer på det ovenstående, hvilket så er fair nok.

Vi havde aftalt ti timer for det andet han havde lavet. Han var inde og slå reparationen op hvor den havde sagt ti timer, problemet var at han havde slået en 335 op, ikke en 135'er. Så det var lige pludselig 14 timer istedet. Her tænker jeg så han skulle have sagt det til mig, så snart han havde fundet ud af det. Det er klart han skal have for den tid han bruger, men tænker også en aftale er en aftale - dog kun mundtlig her, desværre. Så det er svært at komme med noget, selvom en mundtlig er lige så gældende som en skriftlig.
    En ting er sikkert, jeg bruger ham ikke igen..

Kommentér på:
Hvem kan give et bud på arbejdstid på dette?

Annonce