Forsikring / Techno forsikring {{forumTopicSubject}}
Hey! Jeg står og kigger efter en midlertidig billig forsikring, og faldt over techno forsikring. Det virker lidt for godt til at være sandt. Men ligenu kigger jeg bare efter en billig spand og da jeg har haft meget erfaring med at køre i andres biler igennem de sidste 5 år jeg har Haft kørekort så leder jeg bare efter det billigste.
Deres forsikring siger man skal have haft kørekort 3 år og have kørt skadesfrit hvilket jeg har gjort for at blive elite hos dem. Ville jeg selvom jeg ikke har haft bil i eget navn være godkendt som elite hos dem?
Og har i Evt andre forslag til forsikringer der er til at betale indtil jeg får noget anccienitet og runder de 25, så jeg kan hoppe op til en af de bedre forsikringer som tryg feks.
Mange tak på forhånd!
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
Så regn ikk med at du får noget ud af det men du ka jo prøve
Meld dig ind i fdm og efter et halvt år får du adgang til deres forsikringer
dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.236
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 7
FDM? Er det billigt?
jan 2009
Følger: 40 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 897
Fik jeg som 22 årig, og jeg har aldrig haft bil i eget navn tidligere
Og jeg er elite hos dem.
Tror jeg giver 4900 for min corolla 1,6 med 114 HK
aug 2011
jan 2009
Følger: 40 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 897
Men ved jeg ikke om de er, jeg er fint tilfreds, og jeg har så heller aldrig haft brug for dem
aug 2011
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.250
Han har også spurgt dem om bilen ikke må være mere end 15 år gammel, da det er en bil fra 02, så sagde de til ham bare at det gøre slet ikke noget?
- jeg har også hørt at hvis bilen bliver total skadet, så betaler de kun halv delen af bilens værdi? Jeg ved så ikke om det passer?
aug 2011
Jeg har nu også tænkt mig at melde mig ind hos FDM når det er så der kan man få nogle andre fede fordele som måske kan kompensere for det lidt luskede Forsikringsselskab
maj 2009
dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.236
http://www.technoforsikring.dk/wp-content/uploads/2015/11/TechnoForsikring_Q42015_WEB.pdf
maj 2009
mar 2015
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 1 Svar: 59
Det er rigtigt, at bilen ikke må være ældre end 15 år.
De har også nogle fede tillægsdækninger med i prisen, f.eks. fejltankningsdækning, tab af nøgle, pludselige skader på dæk osv.
De forlanger kun at man er fyldt 21 år, og har haft sit kørekort i 3 år. De går ikke op i, om man har ejet en bil.
Sig til hvis jeg skal oprette den til dig, så kan jeg sørge for det hele.
mar 2015
aug 2011
Men forstå mig ret. Altså hvordan kan det være i er så meget billigere end alle andre forsikringer? Hvad er hagen? Der må ligge noget bag det som gør at i er så billige?
Jeres hjemmeside er slet ikke informativ nok og at skulle gennemgå jeres PDF filer er noget af et arbejde. prøv at forhold dig objektiv. Hvad er minusserne ved selskabet og er der andre fordele ud over de ovennævnte og dem som står på hjemmesiden?
Hvordan kan det være at bilen ikke må være mere end 15 år gammel? Det spænder nemlig lidt ben for mit budget på nuværende tidspunkt.
Jeg er igang med at spare penge op men hvis bilen skal være af nyere årgang så skal der jo spares lidt ekstra op
Jeg vil bare gerne vide de ting jeg burde være opmærksom på. Hvad forsikringen dækker og ikke dækker.
Men anyways Christian jeg vil lige holde dig i baghovedet og når jeg står og har styr på tingene så kan det godt være jeg tager yderligere kontakt til dig angående forsikring. Men som det ser ud lige nu er jeg stadig ret skeptisk omkring forsikringen, da i jo er mere end dobbelt så billige end samtlige andre forsikringer.
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 1133 Biler: 15 Emner: 40 Svar: 749
Ville selv have haft brugt dem, men har lige startet firma og de har ikk erhvervs forsikring
mar 2015
Men der er ikke rigtig noget fordækt i det, de har bare valgt at fokusere på unge mennesker. Min lillebror kører på samme forsikring, og det spiller bare.
Hvis du har nogle spørgsmål, kan du altid ringe til deres hotline, de er gode til at hjælpe.
aug 2011
maj 2009
Forsikring / Techno forsikring