{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Transporter T5 {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Har lige brug for ærlig hjælp, jeg står og gerne vil købe en transporter T5, men jeg har brug for at vide hvad jeg skal gå efter, mange siger at man skal holde sig fra 2,5 130 HK, fordi der er problemer med kobling og træk aksler. Men samtidig høre jeg også at 1,9 104 HK er ikke er værd at købe, for død til pengene..... Hvad skal man gå efter.....? HJÆLP!!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transporter T5
  • #1   24. jan 2016 Jeg gad ikke en 1,9TDi. Det er bare en sløv og larmende æske.
    2,5 enten 130 eller 174 hk. Så mange problemer er der heller ikke med dem kontra 1,9'eren.
    Vi har en 174 som firmabil. 250.000 km, bliver aldrig varm, bliver altid kørt hårdt, har aldrig fejlet andet end alm sliddele.


  • #2   24. jan 2016 Jeg havde en 130hk 2,5. Havde ik problem med noget og havde da kørt snart 300000 i den. Enig at 1,9 er for død

    Iøvrigt den fedeste bedst kørende varevogn jeg har ejet


  • #3   24. jan 2016 Og i har ikke hørt om det med træk aksler og kobling samt svinghjul der går til på 130 HK?

  • #4   24. jan 2016 jeg køre i en 2,5 130hk som møntør bil og har kørt snart 300.000 og den køre fint alm. slid dele.. dog er turboen blevet skiftet et par gange de der kom slør i den og begyndte og pive og ny manifold fordi den var rustet helt væk..

  • #5   24. jan 2016 koblingen er blevet skiftet på den men fordi den var slidt.. svinghjul og trækaksler har aldrig blevet skiftet og den køre meget Tyskland så bliver givet gas os


  • #6   24. jan 2016 Men skulle man ikke tro det bare var de første modeller så der havde problemerne, sådan er det vel altid?

    Søger bare lidt fornuftig viden om hvem og hvad man kan stole på, inden man køber noget skidt. Og vil heller ikke købe en bil jeg skal have på værksted en dag hver 3 uge og heller ikke en bil som jeg skal skille mig af med efter to år... Men jeg er rigtig glad for i melder jeres mening ud.


  • #7   24. jan 2016 altså den er dyr i afgift jo.. den jeg køre i er fra 06 .. nogen gange har den kørt længe uden der har været noget og så er der perioder hvor den var på værksted en gang om måneden men det har bare været slid dele som bremser og bøsninger og sådan men køre os ca. 40.000 km i den om året.. eller er det den bedste kassevogn og køre i

Kommentér på:
Transporter T5

Annonce