{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernstart information?
  • #1   28. jan 2016 Hvorfor vil du have fjernstart?

• #2   28. jan 2016 Det sku rart nok lige og kunne starte bilen uden og skulle udenfor i disse dage smiley min bil står lige ude foran mit vindue

• #3   28. jan 2016 Men nu var det også kun noget jeg overvejede

• #4   28. jan 2016 Du ender bare med at få en bøde smiley Få hellere en varmeblæser ud i bilen.

• #5   28. jan 2016 Køre med magicar. Virker perfekt. Og hvor er det rart her om vinteren.
    Ungerne synes også at det er rart at den er kølig om sommeren, når vi er ude.

• Ender D
    Ender D Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 6
    #7   28. jan 2016 overvej motor/kabine varmer. Det har jeg i min. den varmer din kabine og motor, du slipper for kold start, og is på ruderne

• #8   28. jan 2016 Hej
    Hvis benzin: Profort Techic med en kontaktudgang
    Hvis diesel: Samme + Micro PLC til aktivering af forvarmning og start funktion
    I tilgift får du kabine varme og motorens temperatur retur
    MVH KP

• #9   29. jan 2016 Fjernstart er lort. Mange kommuner har en grænsen hvor du kun må holde i tomgang 5 minuter. Desuden er det slut med og parkere i gear. Da nogen af de fjernstarts systemer der findes ikke kan registrere om bilen er parkeret i gear eller ej. ( det er faktisk bedst og parkere bilen i gear om vinteren).

Og jeg er helt enig. tomgang gør ikke noget godt for bilen. Den holder bare og sviner men bliver ikke brugt. Det er ikke godt for miljøet og det især heller ikke godt for ens tegnebog.

• #10   29. jan 2016 #9 det er som regel 1 minut du må holde i tomgang smiley

men om du står ved bilen og hiver is og sne af den MENS den banker i tomgang, eller om du lige starter den 5-10 minutter før du går ud, ja det går ud på et.

en ordenlig fjernstart-alarm har sikkerhed mod du forlader bilen i gear - tag bare magicar der skal du trække håndbremsen sætte den i frigear slippe alle pedalerne og gå ud og låse bilen (eller lade den gøre det selv når du lukker døren) for at den er klar til at kunne fjernstarte. Skulle du have låst bilen op siden du gjorde den klar, så bliver fjernstart muligheden automatisk slået fra indtil du igen har udført ritualet for at gøre klar til fjernstart.

og en bil der vedligeholdt kan altså godt tåle at holde med håndbremsen trukket..... også om vinteren smiley
    har ikke haft problemer med en håndbremse har haft sat sig fast de sidste 15 år eller noget i den stil smiley

• #11   29. jan 2016 Nu holder min bil inde i en indkørsel og ikk i nærheden af vejen så ingen kan se den står tændt + min er automatgear så jeg kan slet ikk tag nøglen ud medmindre den står i P smiley

Kommentér på:
Fjernstart information?

Annonce