{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.255 visninger | Oprettet:

Pletmale/male få bedste resultat og overgang. Hvordan ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg skulle for noget tid siden lige svejse noget på min amazon. Som lige er blevet malet. ( fuldlakering )
Havde overset et sted før maler så det skulle jo laves. Men lakken på den anden side blev desværre så varm at det ødelagde lakken på et mindre område.

Idag har jeg så slebet skaden ned. Og så grundet og spartlet osv. Til sidst malede jeg området med lakken bilen blev malet i og med min sprøjtepistol.
Så ingen spray maling her.

Men for ikke at male steder der ikke fejlede noget så valgte jeg og dække af med tape og papir/pap. Da jeg havde sprøjtet færdig så pillede jeg det det og som forventet kan jeg jo se en forhøjning der hvor jeg har malet.

Spørgsmålet er Hvordan får jeg en helt fin overgang der ikke kan ses. Havde overvejet og slibe hele området med højt korn sandpapir med vand på og så polere skiftet bagefter.

På billede er lakken våd derfor lysere. Løberne skal vi ikke snakke om. Dem sliber jeg med korn 1000 og 2000 og bagefter polere.

Vil høre hvad i plejer og gøre. Har set nogle film på YouTube med diverse spaymalimg osv hvilket jeg ikke finder særlig seriøst som løsning og derfor ikke vil lytte til deres råd.

Vh Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pletmale/male få bedste resultat og overgang. Hvordan ??
Kommentér på:
Pletmale/male få bedste resultat og overgang. Hvordan ??

Annonce