{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Bremser 3x værksted - Rover {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Rover 214 fra 97..

Den hakkede helt vildt når man bremsede.. Det var bremsen i venstre side der var helt af helvedes til.

Jeg kører den til mekaniker.. første gang så det ud til at virke, indtil jeg har kørt 100km, så er den i gang igen, det eneste han havde gjort var at smøre den...
Anden gang han får den op drejer han skiven af, og påstår han har prøvekørt den og sagt den fungerer.. jeg køerr 10km og så er skrattelyden der igen.
.
3. gang har han så bedt mig købe nye skiver og klodser, det gør jeg så.. indtil han finder ud af at det er Hjulnav der er skævt.. så nu har han drejet skiven af så den er ligeså skæv som nav´t.. nu larmer den ikke mere, og den bremser fint.. Men jeg har brugt 1000kr på skiver og klodser, som han nu har drejet af, hvor han ligeså godt ku ha brugt de gamle der var som nye.

Men kan det være rigtigt at jeg skal have brugt penge på nye skiver og klodser når de gamle var fine nok ? og penge for 3x mekaniker, når 1 skulle have været nok ? Det kom til at koste 5000kr for at få bremsen til at fungere.

Det synes jeg virker sindsygt, hvad gør jeg ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremser 3x værksted - Rover
Kommentér på:
Bremser 3x værksted - Rover

Annonce