{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.260 visninger | Oprettet:

hjælp til skoda fabia 1.4 2003 {{forumTopicSubject}}

hej alle .. jeg har en skoda fabia 1.4 benzin fra 2003 . jeg har fået skiftet tandremmen i denne model sider der 2 tandremme jeg får et autoværksted til at skifte tandemme og da bilen er færdig og jeg skal køre begynder bilen og hakke og ryste i tomgang den har svært ved at trække og kan ikke rigtigt få den til at køre ordentligt. . jeg køre tilbage med bilen Og de finder ud af at de har sat tandremmen forkert ! De laver så bilen igen og sætter tandremmen rigtigt og jeg får bilen tilbage ! Men bilen står stadig og hopper i tomgang og hakker når jeg køre dog ikke så voldsomt som da tandremmen sad forkert! MEN mortoren tikker voldsomt og lyder som en godt brugt diesel bil samtidig giver den nogen bank fra mortoren samtidig med den tikker voldsomt. . det gjorde bilen ikke før tandrem skift. . værksteder siger til mig efterfølgende at det er helt normalt! ! og det tror jeg ikke på selvom jeg er kok og ikke har styr på biler .. er der nogen her som kan svare mig på om det er helt rigtigt? og evt kan svare mig på om bilen kan ta skade af og står 3 hakker forkert i tandremmen? ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til skoda fabia 1.4 2003
Kommentér på:
hjælp til skoda fabia 1.4 2003

Annonce