{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

Rust beskyttelse? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg var til motorshow nede i Herning messe center og så stod SUVO der, og mange kunne tilmelde sig en konkurrence, så tænkte jeg kunne da ligeså godt prøve, da jeg får nyere brugt bil til april (Renault Laguna 3- 2012) som ikke er undervogns behandlet.

Og igår modtog jeg så en mail om at jeg havde vundet! smiley Første gang i mit lange liv jeg har vundet noget! (udover skrabelodder)

Så nu sidder jeg og tænker over hvilket center jeg skal kontakte for at få undervogns behandlet bilen?

Jeg bor i Randers, og kan se der er 2 i nærheden (i kristrup og i Assentoft)

Kan nogle af jer anbefale en af dem? Eller er der andre i nær området jeg burde ringe til?

OG hvordan er SUVO iforhold til Dinitrol, Pava og hvem der nu ellers er inden for dette område? smiley

Hilsen Ole A.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rust beskyttelse?
  • #1   13. feb 2016 Jeg fik min behandlet med Suvo og det er bare godt lavet smiley . Hvis du vil ha din bil længe så få den givet en 3 lags først det tynde som vand og dagen efter det lidt tykkere og til sidst det tykke slid lag så holder din bil længe og få den behandlet hver 2 år og med Suvo.

profilbillede
  • #2   13. feb 2016 Jeg har vundet en behandling til en værdi på 4100 kr? smiley Nogen ide om hvor meget det er så, altså lag? smiley

• #3   13. feb 2016 Tag behandling nu den er gratis som den er. Om 2 år, så kan du jo specificere din behandling.

• #4   13. feb 2016 Til 4100 kr. må det være en komplet behandling hvilket er en rigtig god løsning.

Spørgsmålet er så bare om man kan regne med at de så også giver den det, og om de er lige så omhyggelige som de vil være hvis du kom med kontanter.

• #5   13. feb 2016 4#
    Han kan jo få den set efter ved FDM.

• #6   13. feb 2016 Det kan da godt ske. Men det koster vel også penge?

• #7   13. feb 2016 Man kan da stadig godt få FDM til at gå den igennem. Men sommer siger koster det nok penge. Kunne dog ikke forestille mig det koster super meget. Hvis de siger behandlingen er 4100 værd, så skal den da være lige så god som dem der lægger 4100 på bordet.

• #8   14. feb 2016 Igennem mit arbejde kender/handler vi med begge SUVO i området, og har da snakket nogle gange med ham i Assentoft, så har overvejet at bruge ham, han virker nemlig meget flink smiley

Så tror jeg tager ud til ham når det er, og siger det skal laves ordentligt. Kan jo evt sige at jeg vil tage den til FDM og få den tjekket bagefter? Så springer han vel ikke over hvor gærdet er lavest? Man må jo gå ud fra at de får en kompentision fra SUVO Danmark? Så han udføre vel ikke arbejdet "gratis" alligevel?

• #9   20. feb 2016 Så fik jeg snakket med ham Rene i Assentoft

Han havde ikke hørt noget om konkurrancen udover han havde modtaget mit navn, telefon nummer og alt det der. Så han vidste ikke lige hvordan han skulle gøre, men han ville lige tage en snak med SUVO om det smiley

Men har aftalt jeg ringer til ham igen når jeg har fået bilen og fået monteret et Diesel fyr i den(min mekaniker vil helst gøre det ingen den bliver sovset ind:P)

Så nu venter jeg bare i spænding på at ejer manden får sin nye bil, så jeg kan købe den Laguna smiley

Kommentér på:
Rust beskyttelse?

Annonce