Rust beskyttelse? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg var til motorshow nede i Herning messe center og så stod SUVO der, og mange kunne tilmelde sig en konkurrence, så tænkte jeg kunne da ligeså godt prøve, da jeg får nyere brugt bil til april (Renault Laguna 3- 2012) som ikke er undervogns behandlet.
Og igår modtog jeg så en mail om at jeg havde vundet! Første gang i mit lange liv jeg har vundet noget! (udover skrabelodder)
Så nu sidder jeg og tænker over hvilket center jeg skal kontakte for at få undervogns behandlet bilen?
Jeg bor i Randers, og kan se der er 2 i nærheden (i kristrup og i Assentoft)
Kan nogle af jer anbefale en af dem? Eller er der andre i nær området jeg burde ringe til?
OG hvordan er SUVO iforhold til Dinitrol, Pava og hvem der nu ellers er inden for dette område?
Hilsen Ole A.
jul 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 68 Svar: 708
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 71 Svar: 493
feb 2010
Følger: 34 Følgere: 24 Emner: 55 Svar: 2.824
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 197 Svar: 677
Spørgsmålet er så bare om man kan regne med at de så også giver den det, og om de er lige så omhyggelige som de vil være hvis du kom med kontanter.
jul 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 68 Svar: 708
Han kan jo få den set efter ved FDM.
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 197 Svar: 677
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 2.205
mar 2007
Så tror jeg tager ud til ham når det er, og siger det skal laves ordentligt. Kan jo evt sige at jeg vil tage den til FDM og få den tjekket bagefter? Så springer han vel ikke over hvor gærdet er lavest? Man må jo gå ud fra at de får en kompentision fra SUVO Danmark? Så han udføre vel ikke arbejdet "gratis" alligevel?
mar 2007
Han havde ikke hørt noget om konkurrancen udover han havde modtaget mit navn, telefon nummer og alt det der. Så han vidste ikke lige hvordan han skulle gøre, men han ville lige tage en snak med SUVO om det
Men har aftalt jeg ringer til ham igen når jeg har fået bilen og fået monteret et Diesel fyr i den(min mekaniker vil helst gøre det ingen den bliver sovset ind:P)
Så nu venter jeg bare i spænding på at ejer manden får sin nye bil, så jeg kan købe den Laguna
Rust beskyttelse?