{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Daniel W  J
Daniel W J
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 48

Polo vs. Ibiza. vs corolla {{forumTopicSubject}}

Så er det ved at være tid, pengene ser ud til at falde og hvis ellers snakken går godt med banken på mandag så hedder det altså en bil snart.

Men kan simpelthen ikke finde ud af det mere, hvad det skal være. For der er så evigt mange delte meninger om det.

For at opsumere, min ven jeg har snakket mest med om det holder klart til polo, toyota mener han ruster op og er for dyr i reservedele. Seat kan gå an, skulle være det samme som vw??

På nyheds grupperne siger folkens også seat er det samme som vw, nogen der gider uddybe det?

Min far derimod, holder på polo eller corolla og mener seat er det samme som møg fiat :).

Og jeg, jeg er sgu i tvivl som aldrig før. Med fare for banken siger nej men med forældre der kan stille sikkerhed :D. Så håber jeg at kunne låne en 70-80.000 til en bil(forsikring inkl i dette beløb, og forsikringen koster ca det samme med en forskel på 2000 hvor polo er billigst), og jeg satser på en bil der har gået under 100k km og er fra efter 1996 - og benzin motor(nemmeste at finde) og da jeg er ny og uerfaren satser jeg også på at købe hos en forhandler.

En drøm langt.. langt derude, så håber jeg endda at have penge nok til at kunne gejle bilen, men det er en drøm langt ude i fremtiden som mindst kræver jeg finder et job mere :D.

Så jer derude, håber på en masse konstruktive svar!! som jeg kan bruge til noget. smiley

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo vs. Ibiza. vs corolla
  • #1   7. jul 2006 Køb en corolla eller prøv og køre i en du vil sq ik fortryde det :).

• #2   7. jul 2006 lorte biler hele bundet ...corollaen kunne lige gå an

• #3   7. jul 2006 Hej Daniel.

Personligt ville jeg vælge en corolla.

Vores gamle Polo var allerede begyndt at ruste, og kan se at mange af dem der køre rundt idag også ruster.

Men alle biler ruster jo... Selv står jeg og skal til foråret vælge mellem en golf og en corolla - og det er skide svært.

Men disk Seatén !!

• #4   7. jul 2006 Corllaén holder til næsten alt, dog ville jeg vælge polo helt sikkert.

• #5   7. jul 2006 tja min gamle ibiza var jeg nu ellers super glad for.... i bund og grund samme bil som poloen, dog bare en del billigere;o)

• #6   7. jul 2006 hmm det med at seat er en møg fiat?!?!?!
    Din far er da vidst tilbage i stenalderen;o) lad være med at lytte til den gamle nisse....
    Seat blev for mange år siden lavet på licens fra fiat.. Derfor forbinder "gamle" mennesker det med Fiat..
    Fiat har ikke en SKID med Seat at gøre længere.. det er udelukkende Vw der styre showet nu..
    En Skoda idag er jo heller ikke det samme som for 10 år siden vel;o)

• #7   7. jul 2006 Corolla er da langt fedest... Og det kan satme holde...

• #8   7. jul 2006 corolla er da en fin bil (har selv haft en EE90ér)
    Men mage til kedelig bil uden ret mange stylings muligheder skal man altså lede længe efter.. corolla e101 eller er det 110, kan lige gå an, men der skal lidt til får den ikke er fuldstændig morfar;o)
    Men den har da muligheder.

• Daniel W  J
    Daniel W J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 48
    #9   7. jul 2006 At lave noget ved den er også en håbeløs langt væk drøm, som næppe aldrig bliver til noget. Det er bare vigtigt at det er en bil der duer. Og så meget morfar er der nu heller ikke over en corolla 1,3 GLS. smiley Men hver sin smag jo.

Lige nu må jeg indrømme jeg godt nok holder mest til corollaen, men kommer nok også til at afhænge af hvad de forskellige forhandler har at byde på her i nordjylland.

Kommentér på:
Polo vs. Ibiza. vs corolla

Annonce