{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

Brands4cars/ATP Autoteile tandremssæt? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg skal snart i gang med stort service på min nyindkøbte Seat Ibiza fra 2000. I den forbindelse skal jeg også have skiftet tandrem, og har haft kig på et sæt fra Ebay - nærmere bestemt http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-CONTITECH-ZAHNRIEMENSATZ-WASSERPUMPE-VW-POLO-6N-6K-VENTO-/361026003722?fits=Year%3A2000%7CMake%3ASeat%7CModel%3AIbiza+III%7CPlatform%3A6K1%7CType%3A1.6&hash=item540ed3a30a:g:ROEAAOSwAKxWVJfT

Kan jeg regne med, at det for det første er "den ægte vare"? Et contisæt koster vel det dobbelte hos en dansk forhandler, så jeg er lidt i tvivl på det punkt.

Ydermere vil jeg høre om nogle har erfaringer med forhandleren Brands4cars, som jeg har luret mig frem til er det samme som ATP-autoteile. Deres Facebook-anmeldelser er ikke for gode, men det skal man jo ikke altid tage for gode varer.

Håber nogle derude kan hjælpe lidt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brands4cars/ATP Autoteile tandremssæt?
  • #1   20. feb 2016 ATP-autoteile er et rigtigt godt firma at handle hos!
    DOG skal du være MEGET opmærksom på om varen er på lager, selvom der står afsendelse om 4 dage (hvis den ikke er på lager) kan der sagtens gå 18 dage inden de har varen, men ellers er det sku iorden derfra!

• #2   20. feb 2016 ATP kan klart anbefaldes , super hurtig levering , typisk 3 dage , men som steven skriver så sørg for at den er på lager! måtte vente 5 uger på en levering pga en manchet som ikke var på lager

• #3   20. feb 2016 Jesper, godt det ikke kun er mig der har den oplevelse smiley !

• #4   20. feb 2016 jeg brokkede mig også , men fik rigtig dårlig respons men har efterfølgende bestilt 2 gange derfra og der var alt perfekt smiley så bare man husker det med lagervare. Og prisen er så billig man skal bare bestille en god slat derfra da fragten koster 17 Euro ca ,

kvaliteten af varen er nøjagtigt som herhjemme , har selv købt conti t-remssæt og SKF sæt og det er den ægte vare

• #5   20. feb 2016 Kan kun tilslutte mig, køb aldrig dele der ikke er på lager, sidst måtte jeg annullere ordren efter 4uger, de blev ved med at love de ville afsendt dagen efter, det skete bare aldrig.

Har dog købt et par gange, efter følgende dog kun lagervare levering 1½-2 uger.

• #6   20. feb 2016 Har kun godt at sige om ATP-autoteile, har handlet en del gange med dem og leveringen har været 3-6 dage..

Kommentér på:
Brands4cars/ATP Autoteile tandremssæt?

Annonce