{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reparation ag stenslag synlig
  • #1   6. mar 2016 Det er meget forskelligt om de kan fjernes. Som regel er der altid lidt tilbage. Specielt hvis det er et stort stelslag skal du ikke forvente alverden.

Ideen er at lukke stenslaget så den ikke ødelægger dit viskerblad, og så ruden ikke pludselig revner.

• #2   6. mar 2016 Jeg tror det afhænger af flere faktorer, hvor godt slutresultatet bliver ved sådan en stenslagsreparation. Herunder bl.a. dybden på stenslaget, om det er gået lang tid siden skaden opstod (om der er kommet "skidt i revnen") osv. osv.
    Jeg har også netop fået fixet 2 stenslag i min forrude, og slutresultatet var jeg bestemt heller ikke imponeret over. Især indefra er de fortsat meget tydelige. Jeg ventede nok for længe med at få dem fixet, så der er kommet skidt i "krateret" og så var mine 2 stenslag ret dybe (men ikke så store i diameter).
    Men selvfølgelig afhænger det også lidt af den der udfører reparationen smiley

• #3   6. mar 2016 Det er jo svært at se om du er blevet snydt.
    Kan du fortsat mærke det udefra er det i hvert fald ikke i orden udført.

Mht synligheden bliver de aldrig helt væk, selvom nogen påstår det.
    Det siger lidt sig selv: Noget af glasset er flået af og erstattes af flydende plastik som man hærder op med uv-lys. Selvfølgelig kan man ikke få plastik lige så blankt og klart som glas.

Søg evt i forum, det var oppe og vende for få uger siden

• #5   6. mar 2016 Hej
    Med de metoder der anvendes er der stort set umuligt at se hvor slagene er
    Har fået lavet ca 8 stk hvor kun 'en kan ses
    Kan absolut anbefales - sparer en rude i ny og næ uanset forsikringsvilkår
    MVHKP

• #6   6. mar 2016 Når nu du er utilfreds med resultatet, så kan du spørge værkføreren på værkstedet om det er deres standard fordi du har hørt at andre har haft bedre resultater på andre værksteder.Man må godt efterspørge kvalitet og når andre steder reklamerer med 100 kr for rep. af stenslag forventer man vel et ok resultat for de 300.........

• #7   6. mar 2016 100 kr er et midlertidigt tilbud, ellers ligger prisen omkring 300 kr inkl moms. I nordsjælland kan det godt koste 350-500 kr fx, arbejdet er det samme om det koster 100 kr eller 500 kr, der er ikke rigtig nogle steder man kan "apare"

Jeg har altid kørt med det princip at hvis kunden ikke er tilfreds med resultatet trækker vi stenslaget fra ved udskiftning af ruden.
    Man skal huske det er en rep, og ikke en ny rude man får som nogen lover.

Men vil give TS ret i at resultatet af dette kan være til at overse

• #8   6. mar 2016 Jeg havde en gang spurgt om pris til min Getz hos Dansk Bilglas for 3 stenslag. Der sagde de ca. 500 kr, da jeg er medlem af LO PLUS gennem min fagforening. Det lød billigt, men aldrig haft tiden til at får det lavet smiley
    - Hvad synes om Dansk Bilglas? smiley eller skal man finde andre steder?

• #9   6. mar 2016 Det vigtigste man som kunde kan gøre hvis man får et stenslag og gerne vil have det lavet pænt er og dække det af med et stykke tape det betyder sindsygt meget i forhold til slutresultatet.

• #11   4. maj 2016 Øv.
    Kom ud til min bil idag og den har en stor revne der går hele vejen tværs over ruden smiley

• #13   5. maj 2016 Jep. smiley

Kommentér på:
reparation ag stenslag synlig

Annonce