{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw bremser bag
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   8. mar 2016 De er jo langt fra de eneste der bruger det system,og det virker jo fint.
    Du motionerer ikke dine bremser med din haandbremse,det goer du ved at koere ud i et industrikvarter en gang imellem og lave en 5-10 katastrofe opbremsninger i traek.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   8. mar 2016 Fortrækker sgu tromler til håndbremsen, end at det er bygget ind i kaliberen.. Hvis eller skal vi sige når lortet sætter sig fast, så er det billigere og lettere at skifte på en med trommel, end bla vw hvor man skal skifte begge kaliber (Skifter altid parvis) selv om det kun er den ene side som sidder fast.
    Om det er grunden til at bmw stadig kører med det gamle men effektive system, det vides ikke, men kunne forstille mig, at de har en rigtig fin grund til ikke at være skiftet..

• #3   8. mar 2016 Hyundai bruger det også.. .on volvo har det også

• #4   8. mar 2016 Er der nogen fordel ved systemet ??

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #6   9. mar 2016 Er der nogen ulempe ved systemet ? Udover at du ikke skal skifte de bagerste kalipere med 4-5 aars interval ?

• #8   9. mar 2016 tjaa hvis folk ikke bruger håndbremsen normalt rådner det hele jo nok med tiden.. på min første e34 skiftede jeg bremser en gang på de 5 år jeg havde den.. altså de bagerste

Kommentér på:
Bmw bremser bag

Annonce