Prissætning af Vectra C {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens.
Vil meget gerne have lidt realistiske bud og noget feedback.
Jeg overvejer at sælge familiecontaineren. Det er en Vectra C fra 2008 1,9cdti 150 cosmo i blygrå metallic. Den har mindre brugsspor udvendigt og indvendigt, men ikke mere end det må forventes af alderen. Ingen buler eller dybe ridser overhovedet.. Den har gået 225.000km. Den fik for 3 måneder siden ny kobling, svinghjul, udrykkerleje, nye bremser hele vejen rundt (skiver og klodser), og nyt batteri. Olieskift for 10 måneder siden med filter, og den får frisk olieskift lige før salg så den er tip top. For 10 måneder siden blev der monteret originalt aftageligt træk.
Den står på originale 16" alu med 12 måneder gamle vinterdæk.
Ud over hvad man må betegne som normale brugsspor står den knivskarp og motor / gear kører som en drøm især efter ny kobling/svinghjul. Den har dellæder kabine, 2 zone klima og masser af udstyr. 6 gear manuel.
Er i omegnen 80.000.- urealistisk ?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.190
Ok prøv det
-hvis det ikke er nogen som bider på er prisen lavere
Giv lige en melding står med en mge til som skal realiseres enten privat eller bytte ved forhandler
Mvh kommer
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 1.520
Men kan også se at der er højst 1 på bilbasen jeg ville have.. når jeg ser på udstyr.. resten har for lidt.. (grunden til at jeg skiftede motor frem for at skifte min Vectra C ud)
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
Men ja,hvis en forhandler skal have 80 så er 60 vel et rimeligt bud på en pris ved privat salg.
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.190
Der er kun en måde t finde prisen på
Sæt til salg og se hvad der sker
Lav pris mange henvendelser og måske 5 reelle købere - skidt start
Høj pris - en del skambud - ingen handel
Den rigtige priser når en eller to reelle køber melder sig på banen
Ekstra udstyr får du aldrig pengne hjem igen på - højst et skub til et nemmere sal hvis den håbefulde køber har prøvet markedet af og kan pladsere dit køretøj gunstigt som et absolut godt køb
Held og lykke med salget
MVH KP
Prissætning af Vectra C