{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

hjælp til fælge størrelse {{forumTopicSubject}}

skal købe nogle fælge til min hyundai getz og oplysninger er
Krydsmål: 4x100
Indpresning(ET) fra og til: 37 > 42
Centerhul: 54.1

De fælge jeg har fundet
15x8 lidt for bredde måske?
Krydsmål: 4x100
Indpresning(ET): 30 det vil sige disse fælge kan IKKE monteres til min bil pga ET mål, korrekt forstået eller?
Centerhul: Det er vist 63 eller 64. Men der kan man jo købe centreringsringe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til fælge størrelse
  • #1   21. mar 2016 Problemet du vil få med disse fælge er at de kommer længere ud end foreskrevet.. På biler med plads i skærmene kan det godt godt, men er ikke sikker på at en Getz kan tage 8" brede fælge med ET 30.. Prøv evt. at gå ind på en side som keratech og tast din bil ind.. Så kommer der fælge frem af både dyre og billige..:)

  • #2   21. mar 2016 Med hensyn til at montere bredere fælge eller lavere ET på biler er det bedste du kan gøre at sætte dig ind i hvad indpresning (ET) betyder.

    Derefter er det bare at gå ud og måle på din bil hvor meget plads der er, også er det ren matematik resten af vejen.

    Kører selv med ET 20 fælge på en vw up, som er født med ET 35-42, uden problemer.


  • #3   21. mar 2016 Uden at vide hvor store dine originale hjul er, så ville jeg skyde på, at de nye fælge vil rage ca.3 cm længere ud til siderne, end dine nuværende gør... Det er ret meget.

  • #4   21. mar 2016 #3 originale stålfælge er vist 5x14", 4x100, ET46. tænker også de vil stikke meget ud smiley det er så pisse irriterende, var ellers virkelig vild med de fælge jeg havde fundet

  • #5   21. mar 2016 Hvis de er kun 5" brede nu, så kommer de andre til at rage hele 5 cm længere ud.

Kommentér på:
hjælp til fælge størrelse

Annonce