{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

Godt & billigt autoværksted Sjælland - parkeringsskade + service og reparation {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Min bil skal serviceres og der skal i samme omgang skiftes nogle dele. For dette søger jeg et autoværksted på Sjælland hvor timeprisen er overkommelig.

I samme omgang ønsker jeg at få udbedret en parkeringsskade, som skal køres over forsikringen.
Dette for at jeg kun skal undvære bilen af en omgang.

Bil:
Audi A6 2,0 TDI 2006
Omfang:
Lille service med olie + filter
Udskiftning af servopumpe og gearkasseophæng(reservedele haves)

Skade:
Parkeringsskade med bule venstre bagskærm og ridset lak skærm og kofanger

Jeg har selv googlet mig til mbiler.dk - lav timeløn, men ser ikke ud til at der også er pladeværksted.
& Slothauto.dk, som er både auto- og pladeværksted.

Krav:
Skal være på Sjælland og tættest muligt roskilde Kommune - kører ikke til fx. Nakskov smiley

Hvis selvstændig her på siden kan tilbyde udbedring af skade og service, ellers hvis du kender den rette til opgaven, så kontakt mig endelig.

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt & billigt autoværksted Sjælland - parkeringsskade + service og reparation
  • Adam
    Adam Tilmeldt:
    aug 2012

Svar: 1
    #1   22. mar 2016 gå på autobutler.dk så får du en ide hvor du skal lede. og pris mæssigt.

• Rasmus G
    Rasmus G Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 74
    #2   22. mar 2016 mbiler i gislinge ville jeg ikke tage, de har et rimelig dårligt ry for ikke at lave tingene ordentligt samt at der "pludseligt" er kommet nogle flere ting frem som de er nød til at lave, og så har du en noget større regning end planlagt.

• #3   22. mar 2016 Hmm synes nu de værksteder jeg har været på, ikke vil sætte dele på, som kunden selv har købt..

• Stefan L
    Stefan L Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 77
    #5   22. mar 2016 roskilde autoskade center

• #6   22. mar 2016 Danadko Bosch center i Hvidovre, kan klart anbefales. Jeg bruger dem selv og altid i orden.
    Har ingen interessere i firmaet ellers, end god kundeservice.

Kommentér på:
Godt & billigt autoværksted Sjælland - parkeringsskade + service og reparation

Annonce