{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

VAG 1.8 T motor {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Står og overvejer at anskaffe mig en passat eller a4 med 1.8 turbo motoren årgang 2003-2004.
Jeg leder efter folk med erfaringer og tips til søgningen, hvad skal man være opmærksom på og hvad har I af erfaringer gode som dårlige? Er det vigtigt at finde en der har overholdt alt service?

Skulle jeg anskaffe mig en vil jeg også høre hvad folk har af erfaring med at give den en chip - plusser og minusser? Andre ting man skal opgradere ved en chiptuning af lige netop denne motor/årgang

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VAG 1.8 T motor
  • #1   24. mar 2016 jeg har en 1,8 t 4x4 med chip og alle service over holdt og den går bare godt selv om den er fra 99 det er bare at få indkøbt en det er en super bil.??

• #2   24. mar 2016 Havde selv en golf 1.8T som bare kørte kanon uden problemer, dog har jeg og flere jeg kender oplevet at turboen er ved at være godt brugt i disse aldre, revner i huset og lign.

Skiftede min og har aldrig haft nogen fejl på den

Et lille fif ang. passat ved jeg at 2004 modellen har blink i sidespejlene men det er jo en smagssag hvad man kan lide der smiley

• #3   24. mar 2016 Ja har lige skilt mig af med min passat 2003 og leder efter noget benzin nu. hvad kostede det dig at sætte en ny turbo i?

• #4   24. mar 2016 Min daværende satte jeg en upgrade turbo i og tilbehør så det kan ikke helt sammenlignes, men mener en ny standard koster 2500kr over grænsen (tyskland) da en af mine kollegaers lige er gået for et par uger siden smiley

• #5   24. mar 2016 Ja okay, det er til at have med at gøre smiley

• #7   24. mar 2016 Tak for råd har godt hørt de kan være krads.. Men er det nyere modeller end 03-04 der kører med det?

• #8   25. mar 2016 helst fuld service bog og lyt efter om den tikker meget/højt når du skal kigge på en. og hør sælger om turbo er skiftet og om han/hun om kvittering på det. eller ikke det store at være nervøs for. de køre skide godt de motorer !

Kommentér på:
VAG 1.8 T motor

Annonce