{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Mercedes E320, BMW 520d - Mindre bil alternativ {{forumTopicSubject}}

Ingen tvivl om at en Mercedes E klasse eller BMW 5 serie er noget af det bedste når det især kommer til komfort og køreglæde.

Men tænkte på om der i de mindre segmenter er nogle bil modeller der kan matche lidt på ovenstående biler både når det gælder komfort delen, men også køreglæden med et max budget på 200.000 kr ?

Selv tænker jeg:
BMW 120-130.
BMW 320d E90-91
Mercedes A klasse ( Den nye )
Måske Ford Fiesta SCTI 125 ?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes E320, BMW 520d - Mindre bil alternativ
  • #1   25. mar 2016 Jeg har en 91 320d, og det er helt klart en fornøjelse hver gang man køre en tur... Og komforten er sku mere eller mindre det samme i 3 serien..

    Jeg synes personligt at en 5 serie er for stor en vogn, og har derfor valgt en 3'er..


  • #2   25. mar 2016 volvo v70 / volvo s80 med noget 2,5t eller t5, gerne nyere årgang smiley

  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

    Svar: 99
    #3   25. mar 2016 Hvad med en Golf VI eller VII ? Jeg har kørt begge, 7'eren i stationcar, men de kører ret godt synes jeg.
    Personligt synes jeg BMW'en er for lille. Hvis du er over 150 cm, kan du jo nærmest ikke være på bagsædet. Og bagagerummet er også lidt småt.
    Måske en Volvo C30. Pæn bil, men ved ikke hvordan den kører.


  • #4   25. mar 2016 Havde skævt en C-Klasse eller en lexus.

  • #5   26. mar 2016 Martinez: Synes umiddelbart også at din bil er det eneste der kommer tæt på niveau med dem smiley

    De omtalte Golf og Volvo modeller har jeg prøvet, og de kommer ikke op på niveauet.
    Hvis vi snakker W204 c-klassen, så synes jeg at komforten er god, men performance mæssigt synes jeg den halter meget efter især BMW 3 serie. ( Sammenligner selvfølgelig med standard motorerne smiley


Kommentér på:
Mercedes E320, BMW 520d - Mindre bil alternativ

Annonce