{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To lækre tøser på BG...
  • #1   12. jul 2006 Godt med dig, Jonna....indtilvidere er det "kun" bilen vi alle kan se smiley

• #3   12. jul 2006 Fin øse martin smiley Tjeck vores : http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32102

• #4   12. jul 2006
    Det har været MEGET svært at skulle komme af med den, men jeg VED at den har fået et godt hjem og jeg har haft hende i 2 år, så det er jo på tide at komme videre med nye projekter..

Magdalena ligger selv et billede af sigselv hvis hun vil og I kan kun glæde Jer hehe

• #5   12. jul 2006 Håber ejeren er mere lækker, for vil bestemt ikke sætte bilen som lækker i mine øjne. Men heldigvis er smag milevidt forskellig.

• #6   12. jul 2006 Christina> Tænkte det samme da jeg så bilen! Men ja, smag er da heldigis forskellig, for ellers ville vi jo alle drøne rundt i ens biler! smiley

• #7   13. jul 2006
    Yes, yes, vi har alle samme smag og heldigvis for det for ellers ville verden være ret kedelig uden...

Christina - bilen har ligget som nr. 6 over de bedst bedømte Opel´er siden den kom herind, den var været med i MaxPower, VMax, det tyske OpelTuning, har vundet pokaler til div. træf - men jo, du har ret - din bil er MEGET federe og du er MEGET kønnere end alle piger tilsammen smiley

• #8   13. jul 2006 Det sagde jeg ikke, jeg sagde blot den bil bestemt ikke faldt i min smag. At den så har vundet så meget og ligget så højt, det er en anden sag.
    Farvenuanceringen ligner mest af alt en maler der sku lave en skade og ikke ku ramme den rigtige farve, scoopet virker malplaceret og hvad skal de hakker/tænder i frontklappen? Og rubiner på håndbremsegrebet ligner mest af alt en perledildo ;D

Men heldigvis er smag forskellig, så der er lidt til bryde billedet. Respekt for enhver ombygning - hvadenten jeg kan lide det eller ej.
    Hvorfor mit udseende skal blandes ind i det kan jeg ikke se - da jeg ingen påstand har lagt ud på dette. Det var dig der påstod det var lækkert smiley

Kommentér på:
To lækre tøser på BG...

Annonce