{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuningsdele youngtimer
  • #1   26. mar 2016 Øhh Tyskland. Evt eBay.de

  • #2   26. mar 2016 Det er jo bare en alm golf motor der er i en scirocco så tuning kommer an på budget og ønsker

  • #3   26. mar 2016 Undskyld men har trådstarter overhovedet forsøgt at søge på google før der spørges om hjælp ? Eller skal det hele bare serveres på et sølvfad? Der findes næppe en bil der findes mere tuning til så det burde være en no-brainer...

  • #4   26. mar 2016 Jeg er ved at lave en 1.8 16v til min scirocco og det bliver med 45mm jenvey dth itb og en fmj styring bum færdig

  • kim l
    kim l Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 16
    #5   27. mar 2016 Jeg har lært at man ikke skal gå over åen efter vand, opfinde den dybe tallerken osv. Et forum er mig bekendt til at søge hjælp fra andre og nogle har vel erfaringer de kan dele ud af med hensyn til gode hjemmesider osv. Budgettet er ca 5.000 kr. Det skal siges min kun er en 1,8 8v.
    Byd gerne ind hvis i har noget input.


  • #6   27. mar 2016 5000 kilo er ingen penge og tune for så kan man ligeså godt lade være. Der kan blive til et knast sæt eller sådan men ja det Da en start

  • #7   28. mar 2016 Kan du ikke få en 16V motor for 5000 så er det da langt det nemmeste tuning..

  • kim l
    kim l Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 16
    #8   28. mar 2016 Det er da værd at overveje:) vr6 motor:)

Kommentér på:
Tuningsdele youngtimer

Annonce