{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Snap off ( R33 GTST ) {{forumTopicSubject}}

Hvad bør man vælge ? skal være funktionelt, god kvalitet og mindst synligt.

Vil meget gerne kunne tage mit rat med mig, når jeg parkere, men jeg vil heller ikke have det er synligt at det er et snapoff, hvis ( når ) man bliver stoppet af de søde rare hvide og blå smiley

Meget gerne i sort

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snap off ( R33 GTST )
  • #1   6. apr 2016 Jeg har ikke selv set et snap-off setup som ikke var synligt, men Jeg har selv en snap-off mekanisme fra NRG. Det består af et short hub, snap-off mekanismen, rat og en lås til at sætte på ratstammen når rattet er pillet af (forhindrer tyve i at sætte deres eget rat på bilen). Jeg kan kun snakke godt om den opsætning, det er seriøst solide dele, uden det mindste slør, hornet fungerer og det hele. Men det er ikke usynligt, det hjælper dog at bestille delene anodiseret sort så de ikke springer i øjnene...

• #2   6. apr 2016 Ja ok, jeg var bare ude på striben her den anden dag, og snakkede med en gut der kører Subaru ( MØG FLOT btw ), og han havde en ebay snapoff til omkring 500kr tror jeg, og den var RET neutral, og han nævnte at der lige var kommet en ny udgave af den, der skulle være bedre smiley

• #3   6. apr 2016 ja ok... der er mange producenter der laver de mekanismer, hvis jeg var dig ville jeg sørge for at købe noget ordentligt kvalitet, evt MOMO eller lign. Det er trods alt rattet det drejer sig om, og ved mange billige produkter kommer der slør i efter noget tids brug, samt rattet går strammere og strammere af og på efter noget tids brug, og i de kolde morgentimer. De fleste producenter bruger kugleleje mekanisme til at låse de to snap-off dele sammen, og her er der virkelig stor forskel på kvaliteten af de lejer... Min erfaring er at det ikke er et sted man sparer smiley
    Mit NRG sæt løb op i ca 3000kr uden rat, tilsendt fra USA, så det er noget dyrere, men igen, jeg har haft mit sæt i 2 år, jeg afmonterer rattet hver evig eneste dag, nogle gange mere end 1 gang, og der er stadig nul slør, nul problemer med af- og på montering og hornet virker altid...

• #4   6. apr 2016 Men 500kr er jo ikke alverden, du kan altid prøve det af, og hvis det er lort så kan du skifte ud med noget andet...

• #5   6. apr 2016 Det er lidt det jeg tænker smiley jeg må prøve det smiley

Kommentér på:
Snap off ( R33 GTST )

Annonce