Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota celica T16
  • #1   16. apr 2016 For 13 år siden da jeg købte en kunne man bestemt ikke vælge og vrage mellem dem, og man skulle lede længe efter et super eksemplar. Det er ikke bedre på de 13 år. Der er stort set ingen tilbage.

Kig evt udenlands, tyskland, holland, belgien, sweiz.

• #2   16. apr 2016 Kender desværre kun mobile.de men ja selv i Tyskland hænger de ikke på træerne smiley

• #3   18. apr 2016 Kender din frustration smiley jeg søgte selv overalt, bla Tyskland hvor der kun er 1 eller 2 2.0ere med tag på tror jeg ?

Og når endelig man finder noget, så er de ødelagte smiley

Jeg har boet i Spanien, dernede fandt jeg én som så så nogen lunde ud, men kostede også en bondegård smiley

Hvad er dit budget ? Har du evt kigget på den sorte fra Århus området ?
    Jeg var interesseret i den da den var til salg på Sjælland i et par år. Den var nede i 25.000kr sidste år. Jeg har dog ikke set den live.

Desværre har den automatgear smiley

• #4   19. apr 2016 Hej Allan smiley
    Jeg har set den sorte du nævner men vil bare helst hvis det kan lade sig gøre have med manuel gear

• #6   11. maj 2016 Jeg overvejer at sælge min, da jeg opholder mig en del i Spanien.
    Det var først tanken at opmagasinere den, men det letteste er jo at sælge.

• #7   11. maj 2016 Hvis du vil sælge hva tænker du så af ca pris ??

• #8   11. maj 2016 Jeg sætter den nok til 35

Der er nylakeret hjelm.
    Sprit nye fælge og dæk.
    Toyota fælge med gode vinterdæk.
    Næsten lige fået afdrejet skiver, nye klodser og nye kalibre i bag.

Min Toyota mekaniker har lavet alle løse ender, ligefra defekt blinklys arm, til udskiftning af ledningsnettet i motorrummet, da det andet lå forkert og sled hul et sted.

Den fiser lidt fra forreste rør på udstødningen, efter manifolden, så der skal nyt på. Jeg har en smed som har lovet mig et nyt stykke, meeen han lader vente på sig smiley

• #9   11. maj 2016 Hvor er du fra ??

• #10   11. maj 2016 Jeg bor i Skive.

Jo og så har den lige fået en prof lakforsegling og voks smiley Den havde en del vaskeridser, så det pyntede, og han lover at kommende vaskeridser sidder i voksen, og ikke i lakken. Selvfølgelig skal det så holdes ved lige.

Kommentér på:
Toyota celica T16

Annonce