{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.593 visninger | Oprettet:

led pærer der flimrer {{forumTopicSubject}}

i dag har jeg tilfældigvis lagt mærke til at mine nummerplade lys (led) flimrer. heldigvis så jeg det inden politiet smiley smider lige et billede op, så i kan se hvordan begge pærer ser ud. jeg har haft dem på ca. 1½ måned og nu ser begge sådan ud. synes det er mærkeligt at de begge to flimrer på en gang. er det normalt? :s det er cabus pærer og min bil har ikke canbus, men alligevel skulle pærerne ikke dø på den måde, eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  led pærer der flimrer
  • #2   23. apr 2016 flimrer eller blinker næsten det samme? smiley men begge to blinker hurtigt, de slukker heelt nogen gang også tænder de begge to pludselig hvor de begynder at blinke igen. nu har jeg skiftet pærerne med nogen nye led pærer selvfølgelig. men hvorfor ser de sådan ud på bunden at pærerne? altså brændt agtig, de ser lidt som om de er rustet?

  • #4   23. apr 2016 jeg har ikke canbus i bilen selvom pærerne har canbus modstand. men som jeg har læst mig frem til lidt på nettet, så kan man sagtens bruge canbus modstand pærer på en ikke canbus bil. men jeg håber dem jeg har på nu virker uden problemer fremover

  • #6   23. apr 2016 jeg har faktisk læst om det lige her f.eks: http://shinetech.dk/t10-w5w/canbus-t10-w5w-6-led-smd-12v-360-lm-roed hvis du ruller ned til produkt information.
    " Pæren har en indbygget modstand, for at undgå fejlmeldinger på nyerer biler der har CANBus eller Lygtekontrol. Du kan selvfølgelig også anvende pæren på ældre biler uden CANBus / Lygtekontrol. "

    men dem jeg har på nu er længere end de kan sidde i nummerpladen smiley var nødt til at bruge noget gaffatape ellers ville de ikke sidde fast hehe


  • #8   23. apr 2016 Har kun brugt tape til ledningen, ikke pærerne/fatning

  • #10   23. apr 2016 kender flere der har det problem


    jeg tænker om, de biler har pære overvågning/kontrol

    så den kan mærke når en pære er sprunget,

    for det sender jo en lille strøm ud gennem pæren
    for og se om der er, gennem gang

    og det kan være nok til at LED lyser svagt eller blinker,


    har aldrig oplevet det på mine biler
    men de har heller ikke pære overvågning/kontrol


  • #11   23. apr 2016 Umoddelbart vil jeg også sige fugt. Har selv lige oplevet noget tilsvarende, og her var fugt synderen. smiley

  • #12   23. apr 2016 Mit problem var, at vand kunne løbe langs ledningen, og ned til soklen. Tørrede med en varmebæser, fyldte soklen med DC-4 Electrical compound, og satte krympeflex hen over det......... De LED pærer er mega følsomme overfor fugt , fordi forbruget er så lille.

  • #13   23. apr 2016 Havde faktisk ikke problemet for 2 dage siden og netop igår havde jeg vasket min bil tvivler på om der røg noget vand der nede? Hmm.


    - Hvad er så jeres anbefaling, hvis det er fugt problem? Jeg synes sku da det er irriterende, jeg så det ret tilfældigt da jeg skulle tjekke dæk lufttrykket, kunne ligeså godt blive stoppet af en politi :s

    Og tak for svarende smiley


  • #15   23. apr 2016 Nu fik jeg andre cree pærer af en ven og monteret dem. Det er faktisk samme pærer men lidt længere end dem jeg har på billedet. Lad mig se hvor længe de kan holde :s så må jeg passe på næste gang jeg vasker bil, så jeg ikke kommer for meget vand ved nummerpladen

  • #16   27. apr 2016 jaah nu har jeg fået endnu et problem. efter jeg skulle tanke op for bilen kunne jeg se der var ikke lys på min nummerplade ja denne gang en sikring der var sprunget. der var ikke lys på begge nummerplade pærer, højre positionslys og højre baglys. aaner slet ikke hvad der sker med lortet

Kommentér på:
led pærer der flimrer

Annonce